zaterdag 17 oktober 2009

Color Throwdown #64

Mijn herfstvakantie begon met het poetsen van het huis, de was doen en een lang tukkie doen ;-0 Nu ben ik klaar om te gaan stempelen ! Ik heb een hoop te doen deze week, maar ik wil ook veel stempelen. Vandaag ben ik begonnen met de Color Throwdown challenge. Ik vind nog steeds dat deze kleuren combi gaaf is.

Doe je ook mee met mijn uitdaging op de {Cards & Things} challenge blog ?

* * *


I started my week off with cleaning the house, doing laundry and taking a long nap ;-0 Now I'm ready to stamp again ! I have a lot of things to do this week, but I'm also planned to stamp a lot too. I started today with the Color Throwdown challenge. I still think these colors are great together.

Are you playing along with the {Cards & Things} challenge ?


Thanks for stopping by and have a great weekend !!

10 opmerkingen:

Sue Lelli zei

Your nap was worth it! Your card is beautiful! I wish I knew if that background paper was stamped or if it's just FAB paper???

Basement Stamper zei

your card turned out beautiful, I love what you did with the bird, the colors of it are awesome!

Crystal zei

This is beautiful....wonderful job with these colors!

Sylvie :) zei

Very beautiful card ! love the colors and this bird.

Elly zei

Krista erg mooi deze kaart.
Ik heb dit setje ook besteld deze bestelling.
fijne vakantie.
Mijn mannen zijn ook vrij,en ik moet gewoon werken.
Timo gaat maandag en woensdag naar de bso.dus hebben Raoul en ik woensdag nog een dagje voor ons zelf.
groetjes Elly

Terry zei

Schitterende kleurencombi en een geweldig mooi kaartje!
Fijne vakantie!!!!
Groetjes,

Erna zei

prachtig kaartje weer!!
leuke uitdaging!
groetjes en geniet van je vakantie!

broni (waterchild12) zei

Just beautiful, Krista! Thanks so much for playing the Color Throwdown this week with us!

Rose Ann zei

Your bird is wonderful, and I LOVE your beautiful background!! Love those colors too!! Wonderful challenge card!!

LeAnne zei

this is very pretty---great job on the CTD challenge!