maandag 12 oktober 2009

Color Throwdown #63

Hallo allemaal ! Fijn dat ik er weer ben ! Waarom doet Google dit telkens ? Verschrikkelijk om afgesloten te zijn en het hele weekend geen mails te krijgen, jakkie...
Wij hebben een super weekend gehad ! We hebben de 80e verjaardag van mijn oma gevierd in het hotel/restaurant van mijn oom en tante. (www.samsam-meerssen.nl)
En vandaag kon ik mijn rijbewijs ophalen ! Ja, ja ! Vanmiddag zelf door het dorp gereden, nou ja, met Sem achterin. Waarom heb ik zo lang gewacht met lessen ?? Ik ben zo blij !!

Ook nog even gestempeld, een kaart voor de Color Throwdown en eentje voor de Cards & Things challenge blog, morgen is er weer een nieuwe uitdaging !!

* * *


Hi you all ! I´m glad to be back ! Why does Google that all the time ? I hate to be disabled, a weekend without any emails, yuk...
We had a great weekend, we celebrated my grandmothers 80th birthday at the hotel/restaurant from my aunt and uncle. (www.samsam-meerssen.nl)
And today I could pick up my drivers license !! Yes, yes ! This afternoon I drove all by my self through town, well Sem was in the back seat... It was great, why I had to wait so long with lessons ?? I´m so happy !!!

I also stamped today, a card for the Color Throwdown and one for the Cards & Things challenge blog, tomorrow we have a new challenge for you !!


Thanks for stopping by again !!