dinsdag 20 oktober 2009

Cards & Things : Inspiration Challenge

Dit is de derde uitdaging van het Cards & Things challenge blog !! Ik heb dit voorbeeld gemaakt. Het is een tijd geleden dat ik deze stempels gebruikt heb, maar toen ik de uitdaging aan het maken was, wist ik meteen dat ik deze stempels ervoor wilde gebruiken !

Kijk maar eens op het blog, de meiden hebben weer gave voorbeelden gemaakt ! Doen jullie ook mee ?

* * *

This is the third challenge from the Cards & Things challenge blog !! I made this sample, it's been a while ago I used this set, but as soon I made this challenge I knew I had to use these stamps !

Check de blog for more great samples from the girls ! Are you playing along ?


Thanks for stopping by and have a great day !!

4 opmerkingen:

Alice zei

Super mooie kaart Krista!! Die bloemetjes... is dat die grote achtergrondstempel? LEUKIE! Dank je wel voor de kei-leuke challenge!

bettystamps zei

Love the card. I love using the color cardstock in place of white. So different and pretty. Thanks for sharing.

Erna zei

wat een leukerd heb je er van gemaakt!!

Elly zei

leuk kaartje.
Is dat een roller die achtergrond???
Elly