maandag 7 september 2009

Two Challenges

Weer heb ik een kaartje gemaakt voor twee uitdagingen. Eerst vond ik het allemaal een beetje te fel, maar met het gestempelde deel, de geschulpte circel en het lint zag ik dat het nog zo slecht niet was ;-0
Ik zit er weer lekker in nu, helaas moet ik straks weer naar school voor oudergesprekken....
De laatste is rond 20.45 u, dus het is een aardige zit !

* * *

I did it again, I combined two challenges to make this card. First I though it was too bright, but with the stamped panel, the scalloped circel and ribbon I saw it isn't that bad ;-0
Unfortunately I have to go to school later for some parent- teacher conversations... Well... some... the last conversation is at 08.45 P.M. !


Cardstock : Real Red, Regal Rose, So Saffron, Whisper White
Stamps : Mixed Bouquet, Penny Black (sentiment)
Ink : Real Red, Regal Rose, So Saffron, StaZon Black
Ribbon : 1/2" striped Real Red
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, Scalloped SU, Eyelet Border



Thanks for stopping by ! Have a great day !

3 opmerkingen:

Erna zei

kvin um best leuk!!
groetjes, Erna

Keesh zei

OH I LOVE that mixed bouquet stamp set Krista! AND I love your creation. The flowers look so great together with these colours. Thanks so much for playing. Love Keesh x

Genelle Little zei

This is a really pretty card, Krista - these flowers are so cute!