dinsdag 1 september 2009

Mojo Monday #102

Toen ik na het eten mijn Mojo kaartje wilde uploaden, zag ik dat mijn blog weg was !!! Jee ! Geen idee hoe het komt, dit was de tweede keer al. Blij dat ik er weer ben...
Wat lief dat ik allemaal mailtjes kreeg van jullie om te vragen wat er aan de hand was. Ik kon alleen geen mails ontvangen, want mijn hele Google account was weg !

Maar goed, hier dus de kaart...

* * *

When I wanted to upload my Mojo entry after dinner, I saw my blog was deleted !!! OMG ! I'm not sure what happened, this was the second time it happened. I'm glad I'm back now...
Thanks for sending me emails asking what happened to my blog. I only couldn't receive mails, because my entire Google account was gone !

So anyway, here's my card...


Thanks for stopping by !!

7 opmerkingen:

C@ro zei

HEEEEEJJJJ, HIJ DOET 'T WEER! joepie!
Wat een super gave kaart! Ben helemaal verliefd.
X
Caro

Cindy Haffner zei

So pretty, awesome job on the sketch.

Erna zei

Heeeel mooi kaartje Krista!!

Gerda zei

Krista,

Er staat een Award voor je klaar op mijn blog. ik geniet altijd weer zo van jouw creaties.

Groetjes Gerda

Gerda zei

Krista,

Er staat een Award voor je klaar op mijn blog. ik geniet altijd weer zo van jouw creaties.

Groetjes Gerda

Elly zei

Mooie kaart krista


Er is een verrassing op mijn blog.

Elly

Sharon Carr zei

I like the card you made for the sketch. Very nice!