maandag 3 augustus 2009

Mojo Monday #98

Afgelopen weekend wilde ik gaan stempelen en een paar uitdagingen doen, maar ik had er geen tijd voor !
Sem logeerde bij mijn ouders omdat we vrijdag een feestje hadden. We waren rond half twee thuis en konden lekker uitslapen. Rond tien uur werden we wakker. Na het ontbijt op kraambezoek bij vrienden. Zo lief ! Ik heb een foto lijst gemaakt, zie de foto.
Toen belde een vriend van ons dat zijn vriendin lag te bevallen ! Ze zijn nu thuis, maar moesten eerst nog 48 uur in het ziekenhuis blijven. Vanmorgen gauw even langs gegaan, wat een scheetje is mijn nieuwe buurmeisje !!!
Een boel baby's de laatste tijd ! Drie andere vrienden zijn de afgelopen ook papa en mama geworden.
Sem wil ook een baby ;-)

Terug naar het stempelen. Deze kaart heb ik gemaakt voor de Mojo Monday challenge. Ik blijf Baja Breeze en Basic Gray mooi vinden samen...

* * *

Last weekend I wanted to stamp and do some challenges, but I couldn't find some time ! Sem stayed at my parents because we had a party last Friday. We came home at 01.30 am and slept until 10.00 am. After breakfast we went to friends to visit their new baby. So sweet ! I made them a frame, see photo.
Then another friend called because his girlfriend was in labor ! They're at home right now, mom and child had to stay in hospital for 48 hours. This morning I took a quick visit, she's adorable !!!
A lot of babies lately ! Three other friends gave birth to their babies last week too... !
Sem want to have a baby too :-)

Back to stamping. I made this card for the Mojo Monday challenge. I still love Baja Breeze and Basic Gray together...


Sem loves Pien ! He wanted to take her to the playground ;-)


Thanks for stopping by and have a great day !!!


4 opmerkingen:

JoanOttevanger zei

Leuke kaart Krista en je lijst is ook heel mooi.

Erna zei

Hey Krista! Leuke dingen heb je weer gemaakt na je vakantie. De kaart is ook mooi! en het lijstje heeeeel schattig!!
groetjes Erna

Germaine Ferrao -Lenn zei

Hey Krista, I have not been doing so well, but went off to blog hop and look, lovely card, but love your two little kids! So sweet! TFS your art and pictures! HUgs always!

Alysabeth zei

Great card Krista:o) TFS