dinsdag 25 augustus 2009

Inkspiration challenge

Hoi allemaal ! Lekker weekend gehad ? Wij hebben genoten van het lekkere weer. Zaterdag getennist en zondag de halve dag tennis gekeken. Heerlijk in de zon gezeten. Het is inmiddels dinsdag en ik moet morgen weer werken. Vandaag toch nog wat kunnen stempelen.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Inkspirations challenge. De schets vind ik super en ik ben zeer tevreden over de kaart die ik gemaakt heb.

* * *

Hi you all ! Did you had a great weekend ? We enjoyed the sunny weather. Saturday we had to play tennis and Sunday we watched several tennis matches.
In the mean time it's Tuesday and tomorrow I have to go to work again. I was able to stamp today.

I made this card for the Inkspirations challenge. I really love the sketch and the way my card turned out.



Thanks for stopping by !!

6 opmerkingen:

Selene Kempton zei

Super pretty!

Susan Joyce zei

Pretty card.

C@ro zei

Wat een leuke sketch!
Gaaf gedaan met die blommekes!

Andrea L - EnchantINK zei

Sometimes a word just fits a card ... I agree with everyone else ... simply pretty!!! Hugs, Andrea L xxx

AMY FLEMING zei

Gorgeous card!!!
Amy

Keesh zei

Love your colours Krista! great job on the sketch and thanks for playing! Love Keesh x