donderdag 23 juli 2009

Inkspirations Color Challenge #10

Vandaag was ik lui ! Toen ik vanmorgen wakker werd was ik nog moe. Ik wilde eigenlijk het huis doen en boodschappen, maar uiteindelijk heb ik tussen twee buien door alleen boodschappen gedaan. Na de lunch was het tijd voor een tukkie. Sem en ik hebben ruim een uur geslapen, daarna wat dvd's gekeken.
Ik wilde vanavond wel wat kaartjes maken, Sem slaapt nu lekker en hubby kijkt tv. Dit is de eerste...

* * *

Today I was lazy ! When I woke up I was still tired, but I wanted to clear the house and do grocery shoppen. But I only did some grocery shopping, between two cloudbursts. After lunch it was time for a nap. Sem and I slept over an hour and after that we watched some dvd's.
I wanted to make a few cards tonight, Sem is sleeping and hubby is watching tv... This is the first one.


Have a great day !!

3 opmerkingen:

Crystal zei

WOW this is gorgeous!!!

Keesh zei

Beautiful creation Krista! I love your sparkles around the chipboard and the dry embossing! Thanks so much for playing, it is great to have you back! love Keesh x

Rose Ann zei

This is so pretty, Krista!! I love your texture, bling, and border punching! Great job with the color challenge!!