zaterdag 1 augustus 2009

Blog Candy !!

This post will stay at the top of the page until August 1st.


Omdat ik vandaag jarig ben, 22 juli (het is mijn 30e verjaardag !!!) en ik over de 50.000 hits heb gehad, heb ik een kleine kadootje voor je !

Een reactie per persoon. Nummer de reacties, de eerste begint op #1.
Je kan een berichtje op je blog achterlaten, zo zijn er meer die mee kunnen doen !

1 Augustus kiest Random.org een winnaar. 2 Augustus laat ik weten wie de candy gewonnen heeft ! Ik verstuur wereldwijd. Succes ! En allemaal bedankt voor het bezoeken van mijn blog en de lieve/ leuke berichtjes !!!

* * *

Because of my birthday today, July 22nd (it's my 3oth birthday !!!) and the fact I've over 50.000 hits, I've some blog candy for you !

One comment per person. Could you number the comments ? The first one starts at #1.
Leave a post on your blog to mine, so a lot of people can participate !

Closing date is August 1st. The winner will be chosen by Random.org and will be announced on August 2nd. I will post worldwide. Thanks and good luck everyone! Thanks to everyone who has visit my blog and leave sweet comments !!!

43 opmerkingen:

Liesbeth zei

Ik dan maar als brutaalste haantje de voorste.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! En nog heel veel jaartjes erbij.

Sandra Douma zei

hartelijke gefeliciteerd met jouw verjaardag !

wat leuk ! je ben jarig en wij krijgen de cadeau !
heheheheh

borduursiegie zei

Krista van harte geleficiteerd met je 30 ste verjaardag. Wat super leuk dat jij jarig bent en wij een kadootjes kunnen krijgen. Super hoor. Ik wil je ook nog even vertellen dat ik elke keer weer geniet van alle mooie kaarten die je maakt.

Groetjes Sigrid

Carolyn zei

Krista, I love the card you made for this weeks Diva Challenge, so simple yet so gorgeouos. thanks so much for
sharing.

carolyn s

ceashark at aol dot com

Sandra zei

Hoi Krista,
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een leuk idee om een kado weg te geven!
groetjes,
Sandra :-)

Sandra (the netherlands) zei

Krista Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag ! en leuk idee ipv op gebak te tracteren deze gave candy weg te geven !

Inge zei

#7

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

Fijne avond nog!

Groetjes Inge

sylvia zei

Hoi Krista,

Van hart gefeliciteerd met je 30e verjaardag, een hele fijne dag toegewenst.

groetjes Sylvia
P.S. Mooie kaarten op je blog!

Janet zei

#9 I think I'm 9. Thanks for the chance to win. I love your blog. I find it very inspiring.

Khapa zei

Hoi Krista


van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag

Grts Els

PS :prachtige kaarten die je maakt

Wil zei

Hoi Krista

Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
30 jaar, een prachtige leeftijd!

Groetjes Wil.

Diane zei

Van harte gefeliciteerd!! Het kan nog nét ;)

En wat maak je een leuke kaarten!! Hier staat genoeg inspiratie :)

Marit Meijer. zei

#13

Ojee... het ongeluks nummer :)
Zou het mij dan geluk gaan brengen?

Hoi Hoi Krista,
Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag en je 50.000 hits!
Bedankt voor de kans om deze candy te winnen!
In ieder geval heb ik je candy HIER gelinkt!

Liefs, Marit.

Anoniem zei

#14
Hoi Krista, als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Bedankt voor het delen van alle mooie kaarten die je maakt. Ik haal er altijd veel inspiratie uit.

Groetjes,

Anoniem zei

Nog steeds nummer 14. Ik zie dat ik mijn vergeten ben.
Groetjes,
Dianne

miranda zei

hoi krista,

dagje te laat, maar als nog gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk met je 50.000 bezoekers. wat veel!!!

groetjes miranda

Anoniem zei

#16
Hoi Krista,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Nog heel veel gezonde jaren gewenst en dat je nog maar veel candy's weg mag geven :).

Groetjes, Diana
diana@mackenbach.nl

Anoniem zei

#17
Ook iets te laat, maar wil je toch nog feliciteren en een heel goed 31ste levensjaar toewensen. Leuk dat je cadeautjes uitdeelt.
Groetjes José D.

jmniffer zei

#19
Happy Birthday Krista! How nice of you to gift one of us in honor of your day. Hope it was a good one, filled with things you love. jmniffer

Creative Art By Barb zei

#20 - Love your blog.. Great cards & more.
TFS,
Barb S

marisamar zei

#21
I really like your blog. I come here a lot!
By the way: Feliz Aniversário!

Marisa

Janny zei

Dear Krista
Happy Birthday! I love your blog and the beautiful cards you create. Reading your blog helps me keep up with the Dutch language, which is my first language. I look forward to every entry. Thanks for offering such a nice prize!
Greetings from California
Janny

Mieke zei

hallo,

hartelijke gefeliciteerd. Geweldige candy, mooie sprekende kleuren, ik neem graag af en toe even een kijkje op je blog.

groetjes, Mieke

Anoniem zei

Hoi Krista,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoe voelt dat; 30? Ik wordt dit jaar namelijk ook nog 30.
Ik hoop dat je nog vele jaren van die prachtige kaarten maakt zodat ik en vele met mij inspriratie op kunnen doen.

Groetjes, Lieke

niekolken zei

gelukkige verjaardag!!!!en de mijne is de 1ste augustus!jij maakt mooie dingen,ik kom ze graag bewonderen!

Cheryl Kosakura zei

#26
Happy Birthday to You!
Great Blog, I love all of your cards that you have posted. Thanks for the chance to win such yummy candy!
-Cher

Melanie zei

#27, first of all Happy Birthday, hope you had a fab day. I love seeing your creations, they are very inspiring, tfs them all.

stampers7 zei

#28 Krista, I love your blog & all of your beautiful creations! Thanks for sharing. Happy Birthday to you, too!!

Terry zei

29# Hoi Krista, ik heb je al gefelciteerd via Heyves én een kaartje en nu ook nog op jouw blog! Van harte meid en nog vele gezonde, creatieve jaren!! Natuurlijk wil ik ook een gokje wagen op deze leuke blogcandy!! Groetjes, Terry

Anoniem zei

#30 Hoi Krista, een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd!
Ik neem regelmatig een kijkje op je leuke blog.
Groetjes van Marie-José

janke zei

#31 Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zag je kaartjes op een yahoo lijst en daarbij je adres, en kwam even kijken, want ik vind je kaartjes erg mooi! En nou val ik met mijn neus in de boter en kan zomaar meedingen naar een leuk kadoo.....maar ik ga nog even terug naar je blog...nog even genieten!

Connie zei

#32
Happy Birthday. It's been a while since I turned 30, but you are still very young yet. I love your creations and always stop by on your blog.

rush8888 zei

it looks like i am #33 (i wish that were my age!!! but, then again, why?) i put you on my blog: http://rush8888.blogspot.com/ with a picture, even!

Selene Kempton zei

i just love your blog Krista! You are an amazing artist and i'm happy to know you. Happy Birthday!

Beth zei

#35
Thanks for a chance to win..I love yor blog :)

Teri zei

First of all, congratulations and happy birthday!! I love your site and all the work you do. Thanks for the chance to win the candy!

Donna zei

Happy birthday and congrats on all those hits! I've added your blog candy to my blog candy alert. I love to see your creations on Stamping with Beate. Thanks for all the great inspiration!

Gloria zei

#37 ?
Happy b-day and concrates on your hits

Killam Creative zei

#39 Hi Krista and Happy belated birthday! I really enjoy reading your blog!

belle2create zei

Hoi Krista
nog gefeliciteerd met je verjaardag! 30, wat een mooie leeftijd meis! Ik geniet altijd zeer van je kaarten.
groetjes
Hedwig

Darlene (SCS:akronstamperdpk) zei

#41
Hello from the USA! Happy Belated Birthday ... I too celebrated a birthday this month (July 15) but (unfortunately) I'm old enough to be your mother, LOL!!!
Congratulations also on the 50,000 hits ... well done!!
Thanks so much for stopping by my blog and leaving a sweet comment! Hope you are having a wonderful weekend!!!

Ginger zei

#42
Happy 30th birthday!!! I love your cards and inspiration!!

thanks for all the great ideas and posts
Ginger

Angélique zei

#43
Alsnog gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!

Bezoek graag je blog met al die leuke ideetjes!
Bedankt voor deze blogcandy!