maandag 22 juni 2009

Stamping 411

Zaterdag had Sem besloten dat hij bij opa en oma wilde logeren. Dus na zijn slaapje 's middags gaf hij de telefoon aan mij, want ik moest het vragen. Natuurlijk vonden mijn ouders het geen probleem en ze haalden hem rond 14.00 uur op. Hubby en ik zijn naar de tennisclub gegaan, omdat hubby een wedstrijd moest spelen. Daar een beetje blijven hangen, wat gegeten en weer naar huis gegaan.
Mijn buurman had eerder die week gevraagd of we naar een feest kwamen, maar omdat Sem thuis zou zijn, hadden we de uitnodiging afgeslagen. Maar nu Sem toch bij opa en oma was... We zijn geweest, geweldig feest ! Gelukkig was het in de buurt en konden we lopend naar huis 's nachts.
Gister moest manlief weer tennissen en ben ik weer meegegaan voor wat support. Daarna naar mijn ouders om te eten en Sem op te halen.
We hebben een lekker weekend gehad !

Na een druk weekend weer wat tijd gevonden om te stempelen. Ik ben begonnen met deze schets.

* * *


Saturday Sem decided he wanted to have a sleep over at his grandparents. So after his nap he gave me the phone and I had to aks about the sleep over. Of course my parents didn't bother, they picked him up around 02.00 PM. Hubby and I went to the tennis court, because hubby had a match to play. After the match we ate there and get home.
My neighbour invited us to a party earlier this week. Because of Sem we didn't want to go, but since he was at my parent we decided to go. Well, we had a blast ! Great party ! Glad it was in the neighborhood... we could walk home that night.
Yesterday hubby had to play a match again, so I also went to the court to support :-) After spending the entire day there, we went to my parents to have dinner and pick up Sem.
We did had a great weekend !!

After a busy (very busy) weekend I found some time to stamp. I started with this sketch.



Thanks for stopping by !!

4 opmerkingen:

Erna zei

Hij is leuk geworden Krista!

C@ro zei

Lekker rood! Gave kaart!
En heeft hubby gewonnen van broertje?

StampingSelene zei

This is beautiful Krista! I love the bling!

Connie zei

Love it! That stamp is perfect for the background!