maandag 1 juni 2009

Stamping 411/ contest card

Dit is mijn bijdrage voor een nieuwe challenge blog "Stamping 411". Gaaf, weer een challenge blog. En een gave uitdaging !
Voor een andere groep doe ik mee met een wedstrijd : we moesten drie knoopjes, twee brads en een lintje gebruiken. Ook mocht je geen scrap papier gebruiken. Ik heb de twee challenges maar gecombineerd.... En omdat ik geen brads heb, heb ik maar pareltjes gebruikt.

* * *

This is my entry for the new challenge blog "Stamping 411". Great a new challenge blog ! And also great challenge !
For a Dutch group I participate a contest : we had to use three buttons, two brads and a piece of ribbon. We're not aloud to use DP. So... I combined these two. I have no brads, so instead of brads I used pearls.

Cardstock : Chocolate Chip, Baja Breeze
Stamps : Friends 24-7
Ink : Chocolate Chip, Baja Breeze, Close to Cocoa, Old Olive
Ribbon : 1" Double-Stitched Chocolate Chip Grosgrain
Misc : Pearls (local store), Buttons SU


Thanks for stopping by and have a great day !!

11 opmerkingen:

Terry zei

Schitterend! Als je hiermee niet in de prijzen valt.....

Christa zei

Hele mooie kaart! Leuk een nieuw challengeblog! Zal ik ook eens gaan kijken.

Erna zei

Hij is moooi hoor!!!

C@ro zei

Ik vind het een prachtige stijlvolle kaart!

Saskia zei

Heel mooi kaartje, complimenten!

Groetjes van Saskia

StampingSelene zei

Beautiful work as always Krista! I'm so excited you decided to play along! Thank you! Selene~

Connie zei

Great job...I agree that you do beautiful work! Thanks for playing along...

Rose Ann zei

I love the richness of the Chocolate here, and the blue really pops off it!! Beautiful card!!

Germaine Ferrao -Lenn zei

LI love the colours of your card, it is very pretty! and I also like the little buttons at the bottom, it makes the whole card pop!! TFS, Hugs alwasy!

Diane zei

Krista,
As always beautiful work! Congratulaitons on being the 411 blogs pick of the week!
Diane

Jenn D zei

Your card is absolutely beautiful. I love all of the accessories you combined on it. Very pretty. Congrats on being in the Top 5 at Stamping 411!