vrijdag 5 juni 2009

Fifth Avenue Floral

Nu Sem op de psz is, heb ik genoeg tijd om wat kaartjes te maken. Bij het maken van deze kaartjes heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Fifth Avenue Floral, dit is op het moment een van mijn favorieten ! Ik heb ook het cardstock in de kleuren Basic Gray, Kiwi Kiss en Baja Breeze gebruikt als basis voor de kaarten.

Nu moet ik me gauw gaan aankleden, want ik moet Sem over een half uurtje ophalen op de psz en nog boodschappen gaan doen.

Tot later !

* * *

While Sem is at pre school I have enough time to make some cards. To make these cards I used the stamp set Fifth Avenue Floral, which is one of my favorites at the moment ! I also used Basic Gray, Kiwi Kiss and Baja Breeze cardstock as a base.

Now I have to get dressed, in half an hour I have to pick up Sem at pre school and do some grocery shopping...

See you later !


Thanks for stopping by and have a great day !!

3 opmerkingen:

Kristin zei

what a gorgeous gorgeous set of cards Krista!! Oh my, how lovely and you got them all done in a short time it sounds like. Way to go!!

Rose Ann zei

All of them are so very beautiful, Krista!! I LOVE them!!

Christa zei

Geweldige set, ben er ook helemaal verliefd op! En heb er net 100 trouwkaarten mee gemaakt =oP