woensdag 17 juni 2009

Color Throwdown # 47

Jeminee, wat een kleuren weer deze week !!! Roze, blauw en groen ! Da's een leuke uitdaging voor Christa ! :-)
Ik heb de basis maar simpel gehouden = wit... Het hele kaartje is heel simpel, toch vind ik em wel leuk geworden...

* * *

Gosh, what a colors this week !!! Pink, blue and green ! This is a nice challenge for Christa ! :-)
As a base I used white, a simple base... Actually, the entire card is simple, but I like it though...

Have a great day !

13 opmerkingen:

Carla zei

Hallo Krista,

Ik vind hem er wel chique uitzien hoor!

Tammy Hershberger zei

How beautiful! It's simple but very elegant! Thanks for playing the Throwdown!

Ilse Vargas zei

I like it a lot! Just like Tammy said, simple but very elegant!

LeAnne zei

This is just perfectly sweet! I love it!

StampingSelene zei

I'm in awe.. Cant say enough about this one. it's simple, it's beautiful! and it's got a window! Beautiful job girl!

Barbara zei

A perfect CAS card! So simple but so elegant! Thanks for playing the Throwdown--hope to see you back again next time!

Ann Marie zei

vind het een heel lief kaartje zo met die kleurtjes

Ageeth zei

Hij is heel leuk !!

Alice zei

Less is more zeggen ze toch! En dat dit waar is bewijst jouw kaartje! Ik vind hem SUPER!

dpkennedy zei

This is a perfectly sweet and simple card! I LOVE it! Thanks so much for playing the CTD!

Stampin' With Jessi and Rachel zei

A simply, sweet card!

C@ro zei

Simpel? Mooi zul je bedoelen!
En ik ben ook zo benieuwd naar wat Christa ervan maakt!

Christa zei

Vind het een hele mooie combi en grappig zoals jij het hebt benaderd. Moet hem nog doen...