maandag 22 juni 2009

Color Inspiration

Dit is mijn kaartje voor de Color Inspiration van Kristina Werner. De kleuren combinatie vind ik prachtig (ja ook met More Mustard, LOL), maar met mijn kaartje ben ik niet tevreden. De stempel van de vogel vind ik niet zo passen bij de rest, de achtergrond, het geponste karton en het lint vind ik wel leuk... Ach ja...

* * *

This is my card for the Color Inspiration of Krista Werner. I love these colors together (yes, also with the More Mustard, LOL), but I'm not thrilled about my card. I don't think the stamped image of the bird will match with the card. I do like the background, the punched part and the ribbon... Oh well...

3 opmerkingen:

A Stamper's Journey zei

Your card is beautiful. I love your design on the basic gray paper. Very pretty!

Maureen

Louise zei

This is so elegant! beautiful work.

:-)

SmilynStef zei

Love the brocade background.