dinsdag 23 juni 2009

Another set...

Terwijl Sem een slaapje aan het doen was, kon ik nog een setje maken...
Voordat ik ben gaan vouwen heb ik het cardstock eerst bestempeld met de stempels van Fifth Avenue Floral. Helaas is het niet goed te zien op de foto...

* * *

While Sem was taking his nap I was able to make another desktop set... Before scoring I stamped the cardstock with the Fifth Avenue Floral stamps in white, black and VersaMark, but you can't see it well on the photo...


Thanks for stopping by again !

8 opmerkingen:

Alice zei

Ook deze set vind ik weer helemaal super Krista! Dank je wel voor de inspiratie en het lesje!

Ageeth zei

Wow deze is sjiek !!
groetjes Ageeth

Erna zei

weer een heel mooi setje!! en Sem maar slapen zodat mama kan knutselen hihi

Rosie zei

Love it... so beautiful and professional looking... if you are sharing the directions... would love to have them! thanks =) rose

Cheryl zei

Very pretty!

Crystal zei

OOO I absolutely LOVE this, this is sooo beautiful and striking!!! Gorgeous!!!

Christa zei

Prachtig Krista, die set heb ik ook en ik ben er ook helemaal weg van. Vooral die achtergrond zo op dat grijs gestempeld vind ik zooooo mooi!

Bev Victory zei

Love your work - thanks for sharing - beauty knows no language!