maandag 27 april 2009

BLOG CANDY !!

This post will stay at the top of the page until April 27th.

Ik heb wat leuks weg te geven !! Geen speciale reden, hoewel ik over niet al te lange tijd 50.000 hits gehad heb, ik bijna mag afrijden (yes !), Sem die bijna drie wordt (de 23e) en ik over twee maanden 30 word...
Ik ben blij dat jullie mijn blog bezoeken, berichtjes achterlaten en er inspiratie uit halen...

Een bericht per persoon en wil je je commentaar nummeren ? De eerste begint met #1. En laat je een berichtje achter op jouw blog, zo kunnen een hoop mensen meedoen !

Tot 27 april kan je een berichtje achterlaten. De winnaar kies ik met behulp van Random.org en maak ik 28 april bekend. Ik verstuur overal heen. Dank je wel en succes !!!

* * *

I have some blog candy for you !! No special reason, however : soon I'll reach 50.000 hits, soon I can do my pratical exam for my drivers license (yes !), Sem is turning 3 years old April 23th and my 30th birthday is in two months...
I'm glad you all visit my blog, leaving comments and I inspire you...

One comment per person. Could you number the comments ? The first one starts at #1.
Leave a post on your blog to mine, so a lot of people can participate !

Closing date is April 27th. The winner will be chosen by Random.org and will be announced on 28th April. I will post worldwide. Thanks and good luck everyone!


56 opmerkingen:

Anoniem zei

#1. Hoi Krista, zal me vast nooit 2x gebeuren, iets winnen, maar daar gaat het ook niet om! Genoeg om te vieren en genoeg om te bedanken voor alle voorbeelden en inspiratie! Bedankt! En hopelijk tot de volgende workshop!
Anne-Marie

jmniffer zei

#2
Hi Krista, Many reasons to celebrate happening in your life! Thanks for the chance to win some wonderful blog candy. jmniffer

Marisamar zei

#3
Hi Krista!
I don't have access to the beautiful materails you have, but nevertheless you've been a great inspiration to me.
Love your work.

Totziens!
Marisa

niekolken zei

#4
ik probeer het maar een keertje,je weet nooit!fantastisch dat jouw blog zoveel bekeken wordt he!proficiat!!!!

Donna zei

Hi Krista! Sounds like you have lots of reasons to celebrate. Your cards are lovely! I've added your blog candy to my blog candy alert at: http://indianainking.blogspot.com
Thanks for the chance to win!

Gerda zei

#5
Hoi Krista,
Door jouw workshops en leuke voorbeelden ben ik besmet geraakt met het SU virus! Je maak lesjes die door iedereen te volgen zijn.
Bedankt!

Groetjes,
Gerda

Anoniem zei

#6
Wouw, 50.000 keer bezoek gehad?
Wat een prestatie, je zult vast erg trots zijn.
Heb je wel enig idee hoeveel dat is? Dat is de arena gevuld met mensen, ja je zal ze echt op bezoek krijgen zeg, blijf je koffie zetten. Maar gelukkig hebben we daar blog's voor. Kan iedereen lekker even binnen wippen, je prachtige kaarten bekijken en zelf een lekker kopje koffie zetten. Proficiat.
Riet v.Z.

Lesley zei

#7 I love visiting your blog to see what you've been up to ! one day I might actually have the confidence to have a go myself ;-) Enjoy your celebrations, driving yourself will change your life

Anoniem zei

#8
Ben altijd vol bewondering voor je prachtige kleurencombinaties.
Margriet

mariëtte zei

#9
Ik heb (nog) geen blog, maar wil als regelmatige bezoekser van je blog toch graag meedoen!

Monique Bening zei

#10
50000! Gefeliciteerd!!!
Wat een geweldige dingen maak je! Ik word iedere keer weer geïnspireerd door je mooie kaarten en enveloppen. Ga zo door!!!
Groeten Monique

Heidi zei

zo... das een hoop te vieren meid.
LEUK !!!!!

Hetty zei

#12 Hallo Krista,
Het is altijd leuk om op jouw blog te kijken. Het ziet er vrolijk en vol inspiratie uit.
Leuk om zo van alles te vieren! Veel plezier,
groeten,
Hetty

Wendy Hawkinson zei

#13 Krista,

Thank you for sharing all your wonderful creations. I enjoy seeing them(almost every day too!) Good luck on your driver's exam.

~Wendy
stampiepoo@gmail.com

Anoniem zei

Ik ga het toch ook proberen Krista.
Want als er een feestje is ben ik graag van de partij, en jeetje veel leuks te vieren hier. Och Sem alweer bijna jarig, geweldig.

Je weet hoe ik over je mooi's denk...en geniet altijd met volle teugen van jou kunsten.

Voor nu warme gr. en tot laters,

Anita.

Terry zei

#14 Super Krista, zoveel te vieren! Ik wil graag ook een gokje wagen !!!! Je bent een grote inspiratie bron voor mij.........

Liesbeth zei

15 Tja wat moet ik nu nog zeggen na al die complimentjes???

Veel succes met afrijden, ik weet nog dat je vertelde zo zenuwachtig te zijn voor je eerste rijles en nu ga je op voor je rijbewijs. Ik heb de mijne vandaag weer laten verlengen, heerlijk onafhankelijk je zelf kunnen verplaatsen.

Biancahobbyhoek zei

Wat leuk dat je blog zo`n succes is.. ik kijk er ook met regelmaat op. zo leuk..
Alvast welcom bij de 30gers club!!!

Bianca

C@ro zei

#17 is mijn geluksnummer, dus laat ik ook eens gokken. Wat gaaf dat je zoveel redenen hebt om iets te vieren! Alvast gefeli en met dat afrijden komt het ook vast goed!! De 27ste is Roel jarig, dus leuk zo'n cadeautje...nou ja voor mama dan he!!

C@ro zei

Hey grappig trouwens dat Sem gelijk met mijn vader jarig is. Allemaal stiertjes!
P.S. Deze reactie telt niet mee, want ik zou niet vals willen spelen!!

sandie carter zei

#19 Love your blog and all the wonderful cards and ideas you are always sharing

Thanks for the chance to win this great blog candy - please, please put my name in this draw.

dragonflydreams@bigpond.com

Anoniem zei

#20 Hoi Krista, niet geschoten is alijd mis, nietwaar ?! Logisch hoor dat je blog zo vaak bekeken wordt, hij ziet er dan ook geweldig uit ! Groetjes, Belinda

Anoniem zei

#21 Hoi Krista, ik ga het gewoon proberen. Ik haal altijd heel veel inspiratie uit je blog. Alvast gefeliciteerd met alle verjaardagen en succes met afrijden.
Groetjes,
Dianne

Miek Vugts zei

#21
Hoi Krista,
Terry is jouw blog aan het promoten .Dus even een gokje wagen en ik wil je ook feliciteren met zoveel leuks om te vieren .
Grtjs Miek Vugts

Anoniem zei

#22
Hoi Krista,
Ook ik wil een gokje wagen. Ik ben gek op de dingen die je maakt. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig.
Groetjes, Diana Mackenbach

Kelly zei

#23 - Thanks for the chance to win, Krista. I always love seeing your creations on Beate's Yahoo group. Thanks for sharing and inspiring us. :)

Geralyn zei

Enjoy your blog and visit a couple of times a week to see all of your neat creations.

CraftingAnu zei

Thanks for the chance to win! I have posted a link to your candy on my blog.

Ananya

Paige zei

Krista,
You are a great inspiriation... I LOVE your blog!!! Thank you for the chance to win.
Paige
paigegathome@yahoo.com

Petra zei

Hoi Krista,

wat een leuke gebeurtenissen staan er bij jou op de stapel. Maar alleen daarom doe ik niet mee, ook om te kijken of ook ik eens iets kan winnen EN natuurlijk om je te bedanken voor de inspiratie die je geeft....THANKS daarvoor....
Voor de rest alvast, gefeliciteerd, succes en gefeliciteerd !!!!!.

groeten Petra Samel

Riane (Kernowcards) zei

#28 Tjeetje 50.000 hits Krista!Gefeliciteerd,maar ja dat is ook niet gek natuurlijk :)
En ik doe graag mee om een gokje te wagen op deze leuke blogcandy!

Ik heb een link op mijn blog gezet.
Groetjes van Riane.

rachel zei

I love candy!!:)
Greetings from Poland!!:)
Rachel
http://jedit-kolory.blogspot.com/

Prpldy zei

#30 I posted at my side bar...great blog candy, thanks for the chance to win.

http://prpldy15.blogspot.com/

AbcHobby.it zei

#31
wow... congrats for your hits!! and... happy birthday to you!!
thanks for the chance to win, I've left a link on my candy box.

hugs from italy
elisabetta

may-chu zei

#32 I'm in, and gongrats for the hits!
thanks for being so kind!

Annemieke zei

#33
wauw, wat een gelukkige maand voor jullie! dubbel en dwars genieten!
Ik ook, want 3 is mijn lievelingsgetal en 28 april is mijn man jarig! Dus dit berichtje heeft 3 dubbeldikgelukkans! ;-)

Marlene zei

#34
I love your blog & all of your projects are wonderful. Happy birthday to both you & Sem!
txmdsides@cs.com

Sondrina zei

#35
Congratulation on your hits.
I want you to read a lot of people
Thank you that give a chance to win candy.
I link you candy in sidebar
http://sondrina.blogspot.com/

Sandra Douma zei

Hi Krista, I love your cards and your boxes :)
I just discovered your blog and it is really charming
I will be here crossing my fingers for you in your exame and congratulation with all birthdays

Shaz :) zei

#37 Hi Krista!
Thankyou for your awesome ideas and inspiring projects. I visit your blog and love the things you share with us all. Good luck with your driving test, and have a fabulous 30th Birthday.
Hugz,
Shaz :)
Penrith, Australia

Liz zei

#38 Hi Kistal,

Happy birthday to you and Sem! I love your blog and your generous sharing. Good luck with your driving test. :o)

Thanks,
Liz
Ches, VA

Nina-Christin zei

#39
I would like to join your lovely candy! :)
Greetings from Sweden.

Erna zei

#40 Heeeee Krista, wat heb je weer iets leuks bedacht! En zoveel dingen te vieren, Alvast GEFELICITEERD!!
Ik geniet ook van jouw creaties en het maakt mijn SU verslaving alleen maar groter, haha.

Groetjes, Erna

Agus :) zei

Hi! lovely blog candy!! thanks for the chance to win :) Im going to link your blog right now!
Here is my blogHugs
Agus

Barbara zei

Ciao Krista,belli i tuo lavori,pronta per partecipare al tuo blog :)
Ciao da Barbara

vikkithescrapjunkie zei

#41 Hi Krista lovely blog and congratulations on reaching so many hits!! I have put a link and picture on my blog and i have also become a follower so that i can visit again :o)
Love n hugs
VIkki xx

JanJ zei

# 42
Hi Krista

Lovely candy, I've put a link to your candy on my blog

Thanks & love

Jan xx

Irene Jongbloed zei

* 43 Wow dat is een felicitatie waard hoor, rijbewijs veel hits en verjaardagen.
Leuke candy ga je weggeven.
Groetjes Irene

oura512 zei

#44 Hello there. Your blog rocks! Sweet candy! I hope I will be lucky!

3aya zei

#45 Thank you for this opportunity :) I hope I will be lucky )))
link шт my blog )))

Ivolina zei

# 46 Wonderful candy. Thank you for a chance. I have left a link about your candy on my sidebar.

terriavidreader (USA - IN) zei

#47
I'd love to win this, and I'll be happy to list this on my candy blog Here

bubbles32 zei

#48
I would love to win this. Thank you for the chance to win.

Debbi

bombamagagna zei

ciao, heb ik uw suikergoed op mijn blog gepubliceerd en ik heb de vingers gekruist ;)

Just call me G zei

Hi Kirsta

Great to be led to your blog for future inspiration. Good luck with the driving....

I have linked your blog to mine

Regards

Gina

Annette zei

Hai Krista, ik was een tijdje niet aan bloggen toegekomen en zie dat ik heel wat gemist heb. Wat weer een bjoeties! Gefeliciteerd met alles dat je te vieren hebt en ik hoop nog heel lang van je creaties mee te mogen genieten!
Lieve groet,
Annette