zondag 12 april 2009

Money Holders

Omdat ik gister niet genoeg gefreubeld had, heb ik gisteravond nog even gespeeld met mijn neue papiertjes...
Ik had er nog een paar meer gemaakt, maar voordat ik een foto kon maken, had mijn schoonmoeder er al een paar geconfisqueerd...

Blijf hangen voor een blog candy deze week !!

* * *

Because I haven't craft enough yesterday, I made these money holders after the stamp-a-thon with my new papers...
I had made a few more, but before I could take a picture, my MIL took away these money holders ;-0

Stay tuned for some blog candy this week !!


Thanks for stopping by !

2 opmerkingen:

Alice zei

Ze zijn echt super gaaf Krista! Leuk idee!!! Thanks ;-)

Gerda zei

Ik vind de bovenste helemaal geweldig! De andere ook hoor! Maar die 1e is het helemaal!

Groetjes,
Gerda