maandag 20 april 2009

Milk Carton Container

Hebben jullie een lekker weekend gehad ? Wij hebben een super weekend gehad. We hebben geshopt voor Sems verjaardag a.s. donderdag, hebben wat kadootjes gekocht.
Zaterdagavond bij vrienden gegeten en gister lekker van het zonnetje genoten. Voor het eerst dit jaar weer de barbie aangestoken !
Jammer dat Sem een beetje ziek is. Morgen zou hij zijn verjaardag vieren op de psz, maar als hij morgen nog koorts heeft, laat ik hem maar thuis. Zit ik met een heleboel cakejes... Ach ja... Ok, terug naar het freubelen...

Ik heb net mijn melkpakjes project afgemaakt. Ik ben er de hele avond mee bezig geweest, maar het is klaar EN ik ben tevreden ;-0
Ik heb em wel simpel gehouden vanwege de gestempelde damask achtergrond en het design papier...

* * *


Did you'll had a great weekend ? We had a fantastic weekend. We went shopping for Sems birthday, we bought him some presents for his birthday this Thursday.
Saturday evening we had dinner with friends and yesterday we enjoyed the sun and fired up our barbecue for the first time this year.
Sad Sem is a little ill. Tomorrow he's celebrate his birthday at preschool, but if he's still ill, I keep him home. And I just baked some cupcakes... Ah well... Back to crafting...

I just finished my milk carton container project. It took me all evening, but it's finished AND I'm satisfied with it ;-0 I kept it simple because of the stamped damask background and DP...


Thanks for stopping by !

2 opmerkingen:

Nannette zei

This is so adorable! What a wonderful idea for treats as a gift! Thank you!
Nan

gale zei

So cute!! I have to find the tutorial for this-what a great gift idea!