woensdag 8 april 2009

DCBD Big Shot Challenge #122

Dag dames ! Vandaag weer een nieuwe challenge van het Diva Coffee Break Designs team ! Deze week een Big Shot Challenge. Maak gebruik van de Big Shot producten uit deze catalogus op je kaart/ project.
Doen jullie weer mee ? Laat de link naar je blog achter bij Mr. Linky !

Dit is wat ik deze week gemaakt heb : twee notitieboekjes gemaakt met de Top Note Die.
Wil je een van deze twee boekjes ontvangen ? Laat een commentaar achter en laat me weten welke je wilt hebben en waarom... Zondag trek ik twee winnaars met Random.org.

* * *

Hi ladies ! Today there's a new challenge from the Diva Coffee Break Designs team ! This weeks challenge is a Big Shot Challenge. You can use any Big Shot products to make your card/ project.
Are you playing again this week ? Leave the url to your blog at Mr. Linky !

This is what I came up with : two note books made with the Top Note Die.
Do you want to have one of these books ? Leave a comment and tell me which one you want and why... On Sunday I'll pick two winners with Random.org. I do ship internationally !



Thanks for stopping by !!


28 opmerkingen:

Heidi zei

Schattig zijn ze weer ! mijn complimenten!

Erna zei

Oooh Krista wat een super leuke boekjes!!!! Als ik mag kiezen....dan de blauwe met dat lieve vogeltje!!
ERG leuk gedaan hoor!

groetjes, Erna

Esther Weegels zei

Krista weer een heel leuk project zoals altijd.Leuk idee om deze die te gebruiken en een ├ęcht Kristawerkje.Heel mooi vooral de bovenste,maar ben met de andere ook SUPERblij hoor haha...
Groetjes,Esther

Esther Weegels zei

Sorry maar was de reden vergeten van mijn keuze. Ik vind het vogeltje voor de lente spreken en aangezien ik wel wat lente kan gebruiken is dat degene die mijn voorkeur heeft!
Groetjes,Esther

Irene Jongbloed zei

De blauwe de groene...nee toch de blauwe....of toch maar de groene.
Ik vind ze gewoon alle twee hartstikke mooi,kan niet kiezen hoor, gewoon om vrolijk van te worden op deze sombere saaie regenachtige dag.
Groetjes Irene

Pam zei

Nice notebooks! Really pretty!

Jeannette zei

Erg leuke dingen heb je weer gemaakt.
ik loot graag mee om ze te ontvangen....
groetjes,
Jeannette

Ria zei

Hoi Krista,
Leuke boekjes heb je weer gemaakt. Wat kan je toch veel met deze die doen zeg. Ook je kaarten en doosjes zijn elke keer erg leuk om te zien.
Groetjes, Ria

Wendy Hawkinson zei

Krista,
I love your little books. I do not have anything like them, because I don't own a bind it all or a big shot. (I wish I did though). If I had to choose I would pick the bird book. I love the colors and that little bird is so sweet! I live in an area where it is still cold--the little bird reminds me of spring.

Thanks for sharing all your creations!

~Wendy Hawkinson
stampiepoo@gmail.com

Dianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Very Cute. I will have to CASE these. Cute Teacher gifts.

Thanks
Jenice

Dianne zei

I love your work, Krista! Thank you for having such a great blog and for sharing your projects and cards. I love the notebooks, the birdie in particular. Love the colors and that image. I actually just got that stamp set and am itching to break it out. Those will make great little gifts to give and I am definitely going to try to make one.

Carolyn zei

Krista, thanks so much for sharing. These little books are so cute. I never would have thought of making them. Enjoy your blog, and the inspiration.

carolyn s
ceashark at aol dot com

Kimberly Johnson zei

Krista,
I think your stuff is beautiful! I've said that many times. You are very talented. The time you make to create is well worth it. Thank you for continueing to share your lovely creations.

Marjori Miller zei

These are so cute! But then again Krista, you always make such cute stuff. Do you create every day? Sometimes I can't find my mo-jo...I think it's rebellious like me. :o)

Janet zei

You do beautiful work. I visit your blog regularly and am inpsired by the beauty I see. Thank you. I love the first book--the blue and brown combination really speaks to me.

Lisa zei

Your notebooks are sooooooo cute! I want to make one right now!

Kelly A. Swienton zei

Love the books, very nicely done!

apigonfire zei

these are totally adorable! :) I am totally going to CASE them!
~Kendra

Priscilla zei

These are so cute! I always love looking at your projects that you share. Thanks for the chance to win a notebook. :o)

Secret Dreams And Passions zei

Your notebooks are absolutely beautiful... I love the colors,and the design. Great idea. Since your looking for an owner for the designed notebooks, I'd take the the first one, using it to keep my notes in for my new Ladies Card Class... that would be wonderful.. something special!! ;~~)
Denise from OHio
Phil4:13

Sylvie :) zei

Wonderful projects ! I love this shape.

Ilse Vargas zei

Very cute! I would love to make my own, but I don't have the machine for the spiral... But it's great for a Mother's day gift. Greetings.

Anoniem zei

I love the looks of these notebooks. I do have the top note die, but don't understand how to make notebooks with them. I would love to have one, as first I would look it over really well, so that I can make one, and then I would give it to my daughter-in-law, as she is a teacher, and always has to jot down quick notes.
I love the one with the little bird on it.
Thanks for sharing~
Connie
conniekim@centurytel.net

Rose Ann zei

Both of your books are wonderful, Krista!! Love the images, papers, colors, and shape!!

Terry zei

De bovenste vind ik wel helemaal top! Mooie kleurencombinatie en wat een schattig vogeltje......!

LeAnne zei

Beautiful! I like the brown & blue one, but both of them are perfectly lovely!
LeAnne

Anoniem zei

Moeilijk kiezen hoor; ik vind ze allebei mooi maar aangezien ik een zwak heb voor vogeltjes kies ik toch voor de blauw/bruine.

Tanja