donderdag 5 maart 2009

Two challenges

Deze kaart heb ik gemaakt voor twee challenges. Een sketch challenge en een kleuren challenge. Ook nog gemaakt met mijn nieuwe stempeltjes :-) Ik vind de stempels helemaal geweldig ! En heb je die tekst gezien ? "I can resist anything but TEMPTATION !'

* * *

I made this card for two challenges. A sketch challenge and a color challenge. And I used my new stamps :-) I think these stamps are awesome ! And have you seen the sentiment ? "I can resist anything but TEMPTATION !'





Thanks for stopping by !


7 opmerkingen:

Maureen zei

Wat een geweldig leuk kaartje Krista!

Ik heb een award voor je op mijn blog :-)

KatieTurtle zei

Pretty Card! Great Job!

Ange Kelly zei

Super cute card!

elizabeth zei

fantastic card - I love it.
The colour combination is my favourite too :)

Maureen zei

Krista, hij staat er nu op {BLOOS}

Rose Ann zei

What an adorable image, and card!!

Steph zei

Such a pretty card with lovely colours! I'm so into Elzybells!!