woensdag 11 maart 2009

DCBD Challenge #118 Big Shot Challenge

De challenge van deze week is anders, het is de bedoeling dat je iets maakt met de Big Shot en een van de dies uit de SU catalogus. Ik heb ervoor gekozen om de Pillow Box die te gebruiken en ik heb deze twee doosjes gemaakt.
Neem eens een kijkje op de blog : {DCBD}. Doe je mee deze week ? Upload je creatie bij Mr. Linky zodat we ze allemaal kunnen zien !

* * *

This weeks challenge is a little different. Your creation will be with the BIG SHOT and any of the dies in the catalog. I choose the Pillow Box die to create these two boxes.
Take a look at the blog : {DCBD}. Are you playing this week ?
Upload your creations to Mr. Linky so we can all see them.




Thanks for stopping by !


10 opmerkingen:

Elisa zei

VERY CUTE! I did the same thing!although i like yours better!

Erin zei

So cute! Love the owls

Kristin zei

Cute is the word to describe these for sure!! I love the little owl and bird tags!

Rose Ann zei

Adorable pillow boxes, Krista!! I love the bird and owl!!

Pam zei

Such sweet little boxes ... love them!

Luv 2 Cre8 With U zei

Very cute! I like both of them.

Lisa zei

Adorable!

apigonfire zei

these are just TOO cute! love the combo of the images, colors, and the scallops!
~Kendra

Secret Dreams And Passions zei

Cute boxes.. will make great gifts for those special loves ones in our families!! Good job!!
Denise from OHio
Phil4:13

Ilse Vargas zei

Mooi Krista! Ik wil ook zeggen in verband met die texturz plates, in de catalogus staat dat "they create subtle patterns", daarom kan je niet hetzelfde effect krijgen als met the cuttlebug folders... alleen met de nieuwe manhattan impressions pad... Heb je de water- of alcoholtechniek geprobeerd? Ik niet, te veel werk :D Groetjes! (Dirk, mijn man, heeft mij geholpen met de spelling :) )