dinsdag 24 maart 2009

Caardvarks challenge

Dit is mijn allereerste bijdrage voor de challenge van de Caardvarks blog... Toen ik de schets zag wist ik meteen dat ik de stempels van Dreams du Jour en de Damask Texturz Plate wilde gebruiken.

* * *

This is my first entry ever for the Caardvarks... As soon as I saw the sketch I knew I wanted to use the Dreams du Jour stamps and the Damask Texturz Plate.

Cardstock : Perfect Plum, Pale Plum, Mellow Moss
Stamps : Dreams du Jour
Ink : Perfect Plum, Pale Plum, Mellow Moss
Ribbon : Mellow Moss Taffeta
Punches : Corner Rounder, Scalloped Edge
Misc : Damask Texturz Plate, Pearls HA

6 opmerkingen:

Heidi Van Laar zei

Absolutely beautiful! I love the embossing and the the lavender and green color combination is so fresh and springy!

Christa zei

Vind deze kleurtjes ook leuk! Moet toegeven dat ik die stempelset ook in de kast heb... en nog nooit iets mee gedaan... Jammer dat het embossing niet zo duidelijk overkomt. Of is het ook niet zo scherp als met de Cuttlebug-embossingfolders?

lauren zei

welcome to CAARDVARKS, we are so glad you have come along to play! i love your color palette and that textured pattern plate is FABULOUS! wow!

SmilynStef zei

What wonderful colors ... I love the way you trimmed around the stamped element ... great sketch card.

Eveline zei

Leuke kaart. Mooie kleuren.
Eveline.

Rose Ann zei

This is so pretty, and I love the plums and moss colors together!!