vrijdag 13 maart 2009

Botanical Blooms

Vandaag heb ik deze twee kaartjes gemaakt met de Botanical Blooms set. Ik vind de set prachtig!
Op beide kaarten heb ik de Texturz Plates gebruikt, maar op de foto is het niet te zien...

* * *

Today I made these two cards with the Botanical Blooms set. This set is just gorgeous !
On both cards I used Texturz Plates, but the photo's don't show it...


Cardstock : Chocolate Chip, Baja Breeze
Stamps : Botanical Blooms
Ink : Chocolate Chip, Baja Breeze, Old Olive
Ribbon : Chocolate Chip Taffeta
Misc : Nestabilities, Texturz Plates


Cardstock : Old Olive, Bashful Blue
Stamps : Botanical Blooms
Ink : Chocolate Chip, Old Olive, Bashful Blue
Ribbon : 1/2" Old Olive Striped Grosgrain
Punches : Photo Corner
Misc : Nestabilties, Texturz Plates, Brads MM, Dazzling Diamonds

Thanks for stopping by !


2 opmerkingen:

Rose Ann zei

Your flowers are so pretty, Krista!! I love the colors and added sparkle!!

Christa zei

Hmmm waar blijft mijn setje nou... Ik heb hem ook besteld en vind 'm leuk!!! En helemaal wat jij er weer mee gemaakt hebt!