dinsdag 17 februari 2009

Take Along Tote

Vandaag een dagje vrij ! Sem is bij zijn opa en oma, manlief is de hele dag weg en ik ben alleen !! Tijd om wat projecten/ kaarten te gaan maken. Jippie !!
Dit is het eerste project, een tasje om mee te nemen. Er zit in het voorvak een notitieblokje en een pen. Ik weet nog niet wat ik in de binnenkant doe, suggesties ? Laat me het weten !

* * *

Today I've a day off ! Sem is at his grandparents, hubby is gone for the day and I'm alone !! Time for some more projects/ cards. Yay !!
This is the first project : a take along tote. In the front is a note block and a pen. Do you have any suggestions for the inside ? Let me know !





3 opmerkingen:

Alice zei

Hij is supergaaf geworden Krista! Misschien is het leuk om in het kleine vakje cadeaulabeletjes te maken? Of een boekenlegger?

Annette E. zei

Cool ontwerp zeg!
Groetjes,
Annette

Rose Ann zei

This is fabulous as well!! I love the colors!!