donderdag 5 februari 2009

Pocket Card

Vanavond heb ik deze pocketkaart gemaakt... Wil je deze ontvangen ? Laat een berichtje achter en maandag kies ik een winnaar ! Iedereen kan meedoen, ook mensen uit het buitenland.
Vast een heel fijn weekend, die van mij is al begonnen !!!

* * *

Tonight I made this pocketcard... Do you want to receive it ? Leave a message and monday I'll pick a winner ! Everyone can submit, foreigners also !
Have a great weekend, mine started already !!!



Cardstock : Riding Hoot Red, Chocolate Chip, Whisper White, Bella Rose DP
Stamps : Inspired by Nature, Happiness Always, Best Yet, Dreams du Jour
Ink : Riding Hoot Red, Pink Pirouette, Old Olive, Chocolate Chip
Ribbon : 5/8" Striped Pink Pirouette
Punches : Corner Rounder, Scalloped Edge, Cute & Curly punch
Dies : Top Note Die, Pennant Die
Misc : Flower Fusion Too, Rhinestone Brad MM, Pearls HA


Thanks for stopping by !

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, ik vind hem weer geweldig! Het zou enig zijn deze in de brievenbus te vinden!
Groeten en tot volgende week zaterdag!
Anne-Marie
(annemariejeukenvissers@yahoo.com)

Liz zei

Wow so very cute! Love it! You're so talented. Thanks for sharing. Liz

stampmyheart@gmail.com

Saskia zei

Wat een leuke kaart, nou die zou ik best op mijn deurmat willen vinden! Heel fijn weekend,

groetjes van Saskia

rosita zei

mooi hoor ...wouw ..deze kaart zou hier een heel mooi plekje krijgen dus ik loot er heel erg graag voor mee .

groetjes rosita

Maureen zei

Ohhhhhh Krista, wat een prachtige kaart!!! Als ik jou was zou ik 'm lekker zelf houden en een mooi plekje geven óf inlijsten .... maar je mag 'm ook naar mij toe sturen en dan geeft ik 'm een mooi plekje ;-)

Anoniem zei

Ook ik zou jou werk wel eens in het *eggie* willen zien, dus jes doe graag mee krista.

Gaaf ideetje zeg...

Warmegroetjes van Anita

Andrea zei

Your card is beautiful.
xAndrea

herminesplace zei

Schitterend, wie wil er nu niet zo'n prachtexemplaar.

Anoniem zei

Ook ik als trouwe fan (slijm slijm) mag niet in je rij van reacties ontbreken, dus hier ben ik ;o)
Je weet wel dat het niet alleen geslijm is maar dat ik ook gewoon altijd erg onder de indruk ben van je schijnbaar eenvoudige, stijlvolle, geweldige van kleur en perfect in evenwicht zijnde en vooral ook erg originele kaarten en er altijd erg van geniet! Het is nu ook weer een PLAATJE. Het is je dus weer gelukt hoor! Groetjes, Annette Elias

Kelly zei

Love this card - it's beautiful! Thanks for the chance to win. :)

Kellest22 @ yahoo.com

Ezzie zei

Hoi Krista

Oh wat een schatje! Die wil ik wel graag winnen hoor ;)
Erg mooi geworden!

groetjes Esther

Liesbeth zei

Tja wat moet ik nu nog zeggen na al die complimentjes.
Superformiweldigeindefantakolosachtig!

Heel gaaf, en ja hier wil ik wel voor onder de brievenbus liggen in de winter.

Groetjes Liesbeth

Christine zei

This is beautiful and I would love the chance to win it! Thank you for you wonderful blog
christine in hawaii

Stempel Atelier zei

hij is weer geweldi gelukt Kris!
natuurlijk willen we zoiets in onze brievenbus (ben 12 feb. een half jaar getrouwd, is dat een goede reden ? LOL ! )
heid

C@ro zei

SCHITTEREND!
Wat ben je toch creabea!
Ik moet toch ook weer eens zo'n leuk projectje gaan maken. Ben nu druk met de verjaardagskaarten bezig voor de jarigen deze maand. En dat zijn er heel wat. Ik loop achter! Help, hoe zou dat nou komen?! whahahaha
Enne... zo'n mooie kaart mag op mijn deurmat vallen anytime!!!

Ellie Knol zei

Ik dacht gelijk van, he dat wil ik ook eens proberen. Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een pocketkaart had gezien, en dan gelijk zo'n mooie! Zou het uiteraard graag willen hebben, maar heb in ieder geval weer wat nieuws om uit te proberen!! Fijn dat je het met anderen wilt delen..

Alice zei

Wat lief van je dat je hem wilt verloten! Ik vind hem echt helemaal gweldig, helemaal weer een echte Krista! Ik sluit mij aan in de rij bij alle complimenten die je al hebt gekregen en sta hier met bonnetje nr. 17 in mijn handen ;-)

Jeannette zei

Wat een schitterende kaart weer Krista ! Die zou ik best willen ontvangen (net als alle anderen die reageren op dit bericht hahaha)
Fijn weekend !
groetjes,
Jeannette v.D.

Rose Ann zei

Your pocket card is so gorgeous, Krista!! I love the images, colors, everything!!

Marlene zei

Krista, I always enjoy your lovely creations! Thanks for sharing. I would love to win the beautiful pocket card.
Marlene in Austin, TX

alina zei

Prachtige creaties allemaal, Krista, alles ziet er geweldig uit!
Bedankt voor de inspiratie!
Groetjes, Alina

Terry zei

Mooi deze pocket kaart en wat leuk dat je hem wilt verloten! I keep my fingers crossed!!!

Teri zei

Very nice card! I love your work.