donderdag 12 februari 2009

Mini Magazine Holder & a Elzybells one layer card

Mijn vakantie is vandaag begonnen, jippie !!! Een week vrij !! En ik hoef niet vroeg op deze week !!

Vandaag heb ik de tweede magazine holder afgemaakt. Ik heb de maten veranderd, zodat er 10 x 10 kaartjes in passen.

Daarnaast heb ik ook nog een Elzybells kaartje gemaakt voor een challenge, het moest een kaart met een laag zijn.

Een heel fijn weekend !

* * *

Today my vacation started, yay !!! I've one week off from work ! I don't have to get up early !!
Today I finished the second mini magazine holder. I changed the measurements, this magazine holder holds 4 x 4 cards.

Besides that, I made an Elzybells card for a challenge, it had to be an one layer card.

Have a wonderful weekend !







Thanks for stopping by !

6 opmerkingen:

Alice zei

Ze zijn wederom helemaal SUPERRRRRR!

Alice zei

Woeps, vergeet ik je een fijne vakantie te wensen!!! Bij deze dan hoor ;-)

Rose Ann zei

You always make such beautiful creations, Krista! I love them all!!

Anoniem zei

Erg leuk idee!

Maureen zei

Wow wat mooi weer Krista, vooral de kleuren spreken mij erg aan!

Annette E. zei

Ze zijn weer megaleuk hoor! Prachtige combi's!