dinsdag 3 februari 2009

Little gift

Deze chocolade repen heb ik omwikkeld met Bella Rose DP en samen met het kleine kaartje is het een klein kadootje geworden... Het is zo makkelijk te maken en het staat zo schattig...


* * *

I wrapped these chocolate bars with Bella Rose DP and with the card it's a little gift... So easy to make and it looks cute...



Wil je nog een kalender kopen voor Kika ? In {deze} post kan je lezen hoe !
Ik heb er al tien verkocht, het is leuk als het er meer worden !!

* * *

Do you remember the calendar for Kika ? Read {this} post and buy one !
I already sold ten calendars, but isn't it great if I can sell more !!


Ada, ik heb je reactie van de week gelezen, maar kon geen replay sturen. Wil je me een {mail} sturen, dan kan ik je antwoord geven !


Thanks for stopping by !

1 opmerking:

Rose Ann zei

Your candy bars look too pretty to eat, Krista! ;) I love your little card as well!!