dinsdag 17 februari 2009

Giftset - Box

Zijn jullie me al zat ? Nu het laatste project van vandaag.
Na het eten heb ik deze kadootjes gemaakt voor in het doosje dat ik eerder maakte. Het zijn een post-it boekje, notitie boekje, pen en clips.
Vanwege de vele reacties heb ik besloten er een workshop van te maken, heb je interesse, of in een van de andere workshops, stuur me een {mailtje}, dan stuur ik je het workshopprogramma door !

* * *

Are you tired of me yet ? This is the latest project for today.
After dinner I made these gifts to put into the box I made earlier. They're a post-it note holder, a note book, a pen and two clips.


Thanks for stopping by again !

6 opmerkingen:

Rose Ann zei

This is a gorgeous set, Krista...and so useful too!! Great job!!

Lorraine Castellon-Rowe zei

You are just awesome Krista! You've done an incredible job on all of these projects! Thank you so much for all of the inspiration!
Lorraine

Ingen zei

Wat een super gaaf project is dit!

Tania zei

Wat een leuke set spulletjes!

Rein zei

Dat siet er tof uit!

Maureen zei

Zat van jou creaties .... echt niet, dit ziet er ook weer toppie uit!!!