zondag 8 februari 2009

Color Challenges

Net twee kaarten gemaakt voor twee challenges. Over de roze ben ik tevreden, de andere vind ik zo lelijk ! De layout is prima, maar die More Mustard kaart, yuk ! Het is ook de enige kleur die ik niet mooi vind...

* * *

I just made two cards for two challenges. I think the pink one is ok, but the other one is so ugly ! It isn't the layout, which is fine, but I really don't like the color More Mustard, yuk ! It's the only color I really dislike...







Thanks for stopping by !

4 opmerkingen:

Maureen zei

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt; vind de layout mooi maar de kleuren .... mwah ....
De roze kaart is prachtig maar ik hou dan ook erg van roze ;-)

gale zei

Beautiful!! I do like both cards but I know what you mean about the mustard. I try to use it in very small amounts on cards.

Annette E. zei

Ja, ik zie wat je bedoelt hoor. Op zich past het mooi bij elkaar maar toch.. , niet helemaal ala Krista. De roze komt meer in de buurt. Wel gaaf zo'n kleuren uitdaging, zo zul je ook wel eens op onverwachte vondsten komen die je anders nooit had gekozen! Gr. Annette

Makeesha Byl zei

Your card is so pretty Krista! I love that Priceless stamp set, and it works so well with these colours! just beautiful! It is great to have your play with the challenge! Great job! Love Keesh x