zondag 25 januari 2009

Pennant Die Banner

Mijn nichtje gaat in mei bevallen van een dochter. Ze heeft me gevraagd de geboortekaartjes te maken en dat doe ik graag ! Vanmiddag heb ik een banner voor ze gemaakt voor als de baby geboren is. De naam heb ik wat wazig gemaakt, omdat niemand de naam nog weet !
Ik ben erg blij met het resultaat !

* * *

My cousin is pregnant, she is giving birth in May to a daughter. She asked me to make the announcements, I'd be happy to do that !
This afternoon I made a banner for them. The name is blurry because I'm the only one who knows the name...
I'm happy with this banner !




Thanks for stopping by !

2 opmerkingen:

Rose Ann zei

Your banner is very pretty Krista, and I love those papers and colors! How thoughtful of you to keep the name private for your niece. :D

Anoniem zei

Och wat een geweldig mooie slinger van vlaggen...ben er weg van. Als je dit ziet hangen is het zoiezo feest.

Warme gr. Anita.