vrijdag 23 januari 2009

Elzybells !!

Eindelijk kon ik even spelen met mijn nieuwe stempels. Wat zijn ze gaaf ! Ik heb echt meer Elzybells stempels nodig !!
Mijn man, Sem en ik hebben de hele week op de bank gelegen met een griepje ! Vandaag voelde ik me pas weer een stuk beter.


* * *

I finally could play with my new stamps. They're awesome ! I really need more Elzybells stamps !!
My husband, Sem and I had the flue last week ! We stayed on the couch all week... Today was the first day I feel much better.


Cardstock : Kraft, Baja Breeze, Chocolate Chip
Stamps : Elzybells
Ink : Chocolate Chip, StaZon Black, VersaMark
Ribbon : 5/8" Striped Baja Breeze
Punches : Corner Rounder
Misc : Nestabilities



Cardstock : Kraft, Close to Cocoa, Pink Pirouette
Stamps : Elzybells
Ink : StaZon Black
Ribbon : SU Taffeta Kraft
Misc : Nestabilities, Felt Flowers, Rhinestone Brad MM



Cardstock : Certainly Celery, Pretty in Pink
Stamps : Elzybells
Ink : StaZon Black
Ribbon : 3/8" Grosgrain Certainly Celery
Misc : Nestabilities



Cardstock : Bashful Blue, Old Olive
Stamps : Elzybells
Ink : StaZon Black
Ribbon : 1/4" Grosgrain Bashful Blue
Misc : Nestabilities


Thanks for stopping by !!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geweldige stempels zijn dat! Zo lekker lente zullen we maar zeggen (met dit sombere weer erg behoefte aan!).
Groeten! Anne-Marie

Terry zei

LEUK!!!! Wat een schattige stempels zijn dit en je hebt er ook mooie kaartjes mee gemaakt, Super leuk!!!Van mij mag de lente wel komen hoor.......

elizabeth zei

Hi Krista,

Your cards are gorgeous, I especially love the first two girlie ones :)
Glad you're feeling better, the flu is no fun!

Hugs,
Elizabeth xx

Rose Ann zei

I'm sorry you and your husband have been ill, Krista!! I'm glad you're feeling better, and I LOVE all of your cute Elzybells cards!! Those images are adorable, and I love your color choices, layouts for them!!

C@ro zei

Wat zijn ze LEUKIE!!
Dat zijn schattige stempeltjes zeg.
Ben blij dat je je weer beter voelt.

Alice zei

Ze zijn echt GEWELDIG! Zoooo cute!
De griep had jullie flink te pakken he! Fijn dat je je weer beter voelt!

Sylvie :) zei

These are SUPER CUTE !! love them