woensdag 28 januari 2009

Calendar for Kika

Het heeft me twee avonden gekost om de juiste instellingen en afmetingen te krijgen, maar nu eindelijk issie af ! Mijn verjaardagskalender !
Ik laat maar een paar maanden zien, de layout is voor elke maand het zelfde... Ik heb de BIA gebruikt om de kalender bij elkaar te binden.
Je kan een gaatje ponsen onderaan elke pagina om de kalender aan een spijker aan de muur te hangen, je kan een standaard maken of een mooi stuk ribbon vastknopen aan de spiraal... Ik weet nog niet hoe ik het doe. Het belangrijkste is dattie af is !

Ben je geïnteresseerd in de kalender ? Het kost € 1,50 om de kalender per mail te ontvangen. De template kan je natuurlijk blijven gebruiken. Stuur me een {mail} als je de kalender wilt ontvangen. Na ontvangst betaling stuur ik je de file toe.

De opbrengst gaat naar {Kika} ! Klik op de link als je meer te weten wilt komen over Kika ! Stuur het berichtje door naar vrienden !

* * *

It took me two evenings to find the right measurements and constitutions, but I finally finished it ! My birthday calendar !
I only show you a few months I did, the layout is the same every month... I used the BIA to bind the pages together.
You can punch a little hole on the bottom of every page to hang it on a nail on the wall, or you can make a standard or you can attach a nice piece of ribbon to the spiral. I'm not sure what I'll do. The most important thing is it's finished !

If you're interested in the calendar in English, you can use the "Nu kopen" (buy now) button to buy. After your payment I'll send the file by email. It costs you $ 1,80 and you can use the template over and over...



The income is for a Dutch foundation : {Kika}. All the money I receive I'll donate to Kika. Kika is a foundiation a bit similair to The Children's Cancer Foundation.
Please tell your friends about this calendar !








Thanks for stopping by !


9 opmerkingen:

Sylvie :) zei

Great job Krista ! the result is awesome !!!

Terry zei

Super mooi Krista!

sylvia zei

echt heel mooi! groetjes sylvia

Angélique zei

Erg mooi!
En er staat iets voor jou op m'n blog :)

Rose Ann zei

I love all of your calendar pages, Krista!! Great job with them!!

Christa zei

Wat heb je dat weer hartstikke leuk gemaakt!

C@ro zei

Gaaf, gaaf, gaaf!
Wat ben je toch creatief!
Ik heb je een Award gegeven op mijn bloggie!!

~Nancy~ zei

Echt supergaaf geworden joh.. wowie!!! FIjne week alvast!!

Jetty zei

Woooow, wat moooooiiiii!!!