dinsdag 9 december 2008

Christmas

Gisteravond heb ik nog even kunnen stempelen. Ik heb deze kerstkaarten gemaakt. Ik moet er nog een heleboel, want mijn bakje is helemaal leeg gekocht door familie en kennissen ;-0


* * *

Yesterday evening I was able to stamp again !! I made several Christmas cards. I have to make so much more, because family and friends bought all my cards ;-0



Cardstock : Kraft, Chocolate Chip, Ski Slope DP
Stamps : So Many Scallops
Ink : Chocolate Chip
Ribbon : 1/4" Grosgrain Chocolate Chip
Punches : 1-1/4" circle, 1-3/8" circle, Scalloped, Scalloped Edge
Misc : Pearl HA, Pennant Die


Cardstock : Chocolate Chip, Old Olive, Holiday Treasure DP
Stamps : Riveting, Mr. Twigster
Ink : Stazon Black, Chocolate Chip, colored with SU Markers
Ribbon : Taffeta Chocolate Chip
Punches : 1-1/4" circle, 1-3/8" circle, Scalloped
Misc : Nestabilities


Cardstock : Kraft, Old Olive
Stamps : Hero Arts
Ink : Chocolate Chip, Stazon Black, colored with SU Markers
Ribbon : 1/4" Grosgrain Old Olive
Punches : 1-1/4" circle, 1-3/8" circle, Scalloped

4 opmerkingen:

Maureen zei

Ze zijn weer prachtig Krista!

Rose Ann zei

I see why your family and friends bought all of your cards, Krista. They are wonderful!! I love all of these!!

Alysabeth zei

I LUV them!

Ada zei

Hoi Krista,

wat een prachtige kaarten maak je. Ik vroeg me alleen af waar je de Stampin' Up spullen vandaan hebt?
Is dat in Nederland te koop of heb je een adres in Amerika. Ik ben nl. ook al een tijdje op zoek maar kan het hier in Nederland nergens vinden :-(

Groetjes Ada