dinsdag 11 november 2008

Mini Scalloped Cards

Een kennis vroeg me om 20 kleine kaartjes te maken. De Nestabilities waren daar zo geschikt voor, vond ik. De kaartjes zijn 6 x 6 cm. Nu hoef ik alleen nog maar envelopjes te maken, want zo'n klein maatje heb ik niet in mijn assortiment...

* * *

An acquaintance asked me to make 20 small cards. I thought the scalloped square Nestabilities would be perfect to use. The cards measures 2,5" x 2,5". I only have to make some envelopes, because I don't have such small envelopes...











Thanks for stopping by !

6 opmerkingen:

goooooood girl zei

So good......

Terry zei

Wat schattig!!!

Rose Ann zei

These are WONDERFUL, Krista!! I love them all!!

Maureen zei

Wat supergaaf Krista; een cadeautje op zich!

Sylvie :) zei

WOW !! you have been busy !! these are all GREAT !!!

Jeannette zei

Wat een super schattige kaartjes zijn dit zeg !! Heel mooi !