maandag 24 november 2008

Christmas with HA

Vanmorgen had ik weer rijles en het ging goed !! Ik ben helemaal niet bang meer ! Jee, met een paar weken kan ik MIJN EIGEN rijbewijs hebben !!! Ik kan het bijna niet geloven !
Na de rijles zijn we Sem bij oma gaan ophalen, hij heeft daar de hele ochtend gespeeld omdat mijn man thuis een afspraak had. Toen Sem op bed lag kon ik weer even lekker stempelen.
Vandaag besloot ik met Hero Arts stempels een paar kerstkaartjes te maken. Die uiltjes blijven zo schattig !

* * *

This morning my drive instructor picked me up for another hour of driving. It went well again ! I'm not afraid anymore ! OMG, in a few weeks I can have MY OWN drivers license !!! Can't believe it !
After that we picked Sem up at his grandmother, he played there all morning, because my husband had an appointment at home. While Sem was taking his nap I was able to stamp.
Today I decided to make some Christmas cards with Hero Arts stamps. The owls always are cute !

Cardstock : Baja Breeze, Kraft, Whisper White
Stamps : Hero Arts
Ink : Baja Breeze, Stazon Black, colored with SU Markers
Ribbon : 5/8" Striped Baja Breeze
Punches : 1-1/4" circle, 1-3/8" circle, Scalloped, Corner Rounder


Cardstock : Kraft, Whisper White
Stamps : Hero Arts
Ink : Stazon Black, Stazon Cotton White, Chocolate Chip, colored with SU Markers
Punches : Corner Rounder
Ribbon : 1/4" Grosgrain Old Olive
Misc : Clip MM


Cardstock : Kraft, Whisper White
Stamps : Hero Arts
Ink : Riding Hoot Red, VersaMark
Ribbon : Taffeta Riding Hoot Red
Misc : Pearls HA


Cardstock : Old Olive, Baja Breeze
Stamps : Hero Arts
Ink : Old Olive
Ribbon : 1/4" Grosgrain Old Olive



Thanks for stopping by !


6 opmerkingen:

Rose Ann zei

I love your adorable owl cards, Krista...and your Christmas cards are very beautiful!!

Christa zei

Die uiltjes blijven leuk! Die share the spirit heb ik ook nog liggen en is tijdloos. Hmmm... snel maar eens aan de slag. Wilde eerst verder opruimen, maar daar heb ik natuurlijk niet veel zin in!

kathleenh zei

Your cards are so pretty! Especially the owl ones. I love the black polka dot scarf on the first one.

Alice zei

SUPER Krista! Wat zijn de uiltjes van H.A. toch leuk he!!!

Alysabeth zei

Really great cards, the owls are adorable:o) TFS

C@ro zei

Ik vond die uiltjes zo leuk dat ik ze ook heb gekocht. Erg he?!