dinsdag 21 oktober 2008

Post-it Note Holders

Deze post-it note holders heb ik gemaakt voor een kennis. Ze vroeg me om zes van deze te maken, tien notitieblokken te pimpen met bijpassende pennen...

Daarnaast ben ik gevraagd om gast designer te zijn bij Innovative Stamp Creations. Erg gaaf om te doen ! Ben de komende tijd druk, druk, druk....

* * *

A friend asked me to make these post-it note holders, well she asked me to make six of them, to alter ten notebooks with matching pens...

Besides that, Betsty from Innovative Stamp Creations, asked me to be a guest designer, isn't that cool ? I'm busy these days...




Thanks for stopping by !

3 opmerkingen:

Renée zei

that is fabulous news, Krista! Have fun with your dt work!!

LOVE the notebooks, they look fabulous. The colours and simple layout are great!!

Rose Ann zei

Your Post-it Note Holders are very beautiful, Krista!! I love those papers and pretty images!!

Terry zei

Vooral de onderste vind ik er zo gezellig uit zien met dat ruitjes papier! Wat een leuke ideeën!!