maandag 13 oktober 2008

New cards and one from Patty

Zaterdag kreeg ik van {Patty} deze prachtige kaart. Ze heeft me geinspireerd met de Top Note Die. Omdat ik die niet heb, en de Big Shot evenmin, heb ik die van Patty gebruikt als template...

* * *

Saturday I received this gorgeous card from {Patty}. She inspired me with this Top Note Die. Since I don't have this die or a Big Shot, I used Patty's as a template...


Cardstock : Pink Pirouette, Chocolate Chip
Stamps : Lexicon of Love
Ink : Chocolate Chip
Ribbon : 3/8" Grosgrain Chocolate Chip
Misc : Flower Fusion Too, Rhinestone Brad MM


Cardstock : Kiwi Kiss, Chocolate Chip
Stamps : Always
Ink : Kiwi Kiss, Chocolate Chip
Ribbon : Double Stitched Kiwi Kiss
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, Scalloped SU




Thanks for stopping by !

5 opmerkingen:

Christa zei

Zo heee, krijg jij kaarten van DE Patty??? Geweldig wat ze doet he? Maar wat jij er nu weer van hebt gemaakt, helemaal top!!!

Maureen zei

Prachtig Krista (maar dat wist je al ;-)

Rose Ann zei

I love what you've done with your Top Note Die! All of your cards are very beautiful!!

Beate zei

Beautiful cards! Love all three cards look amazing!
I love Patty's work, too.
Hugs and smiles

Caroline zei

Whauw wat gaaf!
Heb je dat template-je wel gescand en opgeslagen? Altijd handig!
Ik ken DE Patty niet. Moet toch eens haar site checken. Kan nu wel wat inspiratie gebruiken. hihihi.

groetjes van Caro