dinsdag 4 november 2008

More blog candy !!

***THIS POST IS ON TOP OF THE PAGE UNTIL WEDNESDAY 5TH ***

Ik heb weer een stempelsetje weg te geven, dit is een van mijn favoriete setjes van Hero Arts !
Laat een berichtje achter als je deze wilt winnen. Ik gebruik random.org om een winnaar te kiezen a.s. woensdag (5 november). Een berichtje per persoon.


* * *

I've another giveaway, this is one of my favorite ones from Hero Arts !

Leave a message if you'd like to win. I will be using random.org to determine a winner next Wednesday (November 5th). One comment per person.


Thanks for stopping by !

27 opmerkingen:

Anoniem zei

Heidi, ik hoop dat degene die deze gaat winnen er net zo blij mee is als ik met de verjaardagsset!
Groeten!
Anne-Marie

Anoniem zei

Oooooooh, wat vind ik die schattig.
Hoop van harte dat ze bij mij op de deurmat gaan vallen!!!!
Groetjes en ga zo door,
Carla

Saskia van de Ven - Vink zei

Ow, die zijn erg gaaf!

Groetjes,

Saskia

Anoniem zei

Cute blog candy!

Anne

abackman66 at hotmail dot com

Anoniem zei

Ooohhhhhhh.....RUILEN???? LOL!!!
Shame on me ;-)
groetjes, Alice

~Nancy~ zei

OH wow.. this is awesome blog candy!!!! XOXO

Elizabeth zei

OMG! Love those birds. Thanks!

Elly kreutzer zei

wat een leuk setje en wat lief dat je hem weg geeft.
En voor de genen die hem wint alvast Gefeliciteerd.

Mooie blog Krista.

Groetjes Elly

Sylvie :) zei

mmm I love this set too ! thanks so much for this blog candy !

Jen zei

Very cute blog candy. I have been seeing little birds all over the place in handmade cards and scrapbook pages.

retiredheather zei

I would love to win this blog candy. I am new to your blog but I like what I see.
Heather

Annemieke zei

Ik ben heel benieuwd wat dat vogeltje je verteld heeft!!!
;-)

Pat zei

I love visiting your blog! You do wonderful work and you are giving out awesome candy!

José D zei

Heb al een paar keer geprobeerd om een reactie te plaatsen. Doe het nog een keer. Ik vind dat je mooie dingen maakt en een cadeautje vindt iedereen leuk om te krijgen.
Groetjes.

Maureen zei

Wow wat een schattig stempelsetje .... toch leuk als je die zou winnen!!!

Anoniem zei

Wat een leuke actie, maar ook zonder actie staat jouw blog al in mijn favorieten.

Groetjes,
Mariette

Anoniem zei

leuke stempeltjes Krista!

groetjes,
Josje

Angélique zei

Wat een leuk stempelsetje!!
En je kaarten zijn weer superleuk! :)

Anoniem zei

Hoi Krista,

Ik kwam weer eens buurten om even te kwijlen bij je mooie kaarten (doe ik regelmatig, dat buurten ;o)) en val met mijn neus in de boter, want meedoen met een gokje om leuke stempeltjes dat doe ik natuurlijk graag ;o) Nu win ik eigenlijk nooit wat, en dat geeft niet, maar je weet maar nooit of ik ook OOIT eens een "lucky day" heb! ;o)
Ik ben dol op vogeltjes, uiltjes en andere grappige diertjes op kaarten. Ik gebruik ze trouwens ook graag als detail bij het scrappen! Alvast mijn felicitaties voor de mazzelbips die deze vogeltjes gaat winnen!
Groetjes,
Annette

Anneke zei

Wie wil er nou geen kans maken op dit superleuke setje???

Groetjes An.

Mieke zei

Wat een leuk blog-candy.
Ik ben dol op vogel-stempels.

Hele mooie site, Krista.

Groetjes, Mieke

belle2create zei

Hoi Krista
laat ik nou dol zijn op vogeltjes.... dus ik doe GRAAG mee!!
Hedwig

ilse zei

oh die vogeltjes zijn leuk

Lori zei

Great blog candy! I love the birds!

Carolyn zei

How cute are those little birdies? Thanks for sharing.

Love your blog.

carolyn S.

ceashark at aol dot com

Anoniem zei

I love this blog candy. Just keep thinking about all the cute cards I could make with BIRDS!

Thanks, Angie L.

Wanda in USA/NC zei

cute cute Krista.