maandag 27 oktober 2008

Gift set

Afgelopen zaterdag bij mijn workshop ben ik aan dit setje begonnen. Net heb ik deze afgemaakt.
Als je ook eens zin hebt in een workshop, stuur me dan een {mailtje} voor het overzicht voor de komende twee maanden...

* * *

Last Saturday I started this gift set in class. I just finished this.


Cardstock : Riding Hoot Red, Pink Pirouette, Bella Rose DP
Stamps : Priceless, Alphabits
Ink : Riding Hoot Red
Ribbon : 5/8" Striped Grosgrain Riding Hoot Red, Taffeta Riding Hoot Red
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, SU Scalloped, 1/4" circle SU, Scalloped Edge SU, Round Tab
Misc : Pearls HA, Bind It All




Thanks for stopping by !

9 opmerkingen:

Maureen zei

Had je al gemaild dat ik deze set erg gaaf vind, vooral die kleur!!!

Terry zei

Wat een vrolijke frisse kleurtjes zijn dit! En natuurlijk altijd handig zo een adressenboekje en opschrijfboekje!

Sylvie :) zei

Beautiful as always Krista !!!

Klaartje zei

Je setjes zijn altijd zo leuk! Deze ook weer! De winnaar van mijn give away is trouwens ook bekend..........

Angie Tieman zei

What an awesome gift set!! I love those papers and the pink! I was thinking I would finally get a Bind It All for Christmas, but I don't think I can wait now!!

kathleenh zei

Krista this is so cute! I love the red and pink together. This inspires me to use my bind-it-all.

Anoniem zei

Super weer Krista! Wow!
groetjes, Alice

~Nancy~ zei

Thank you so much for your sweet message on my blog!!! So glad to have found yours this way!!! Fijn weekend alvast! XXX

Paulien zei

Prachtig setje Krista!Leuk om te maken en om te krijgen!