woensdag 22 oktober 2008

Christmas cards

Nog een paar kerstkaarten... Ze zien er een beetje raar uit op de foto, maar in het echt zijn ze wel leuk ! (behalve de blauwe, daar ben ik niet zo happy mee).

* * *

Some more Christmas cards... They look a bit weird on the photo, but they're really cute ! (exept the blue one, don't like it much).



Cardstock : Kiwi Kiss, Chocolate Chip
Stamps : Dear Friends
Ink : Chocolate Chip
Ribbon : 3/8" Grosgrain Chocolate Chip
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, SU Scalloped
Misc : Cuttlebug Embossing Folder


Cardstock : Riding Hoot Red, Pink Pirouette
Stamps : Dear Friends
Ink : Riding Hoot Red
Ribbon : 5/8" Striped Pink Pirouette
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, SU Scalloped
Misc : Cuttlebug Embossing Folder


Cardstock : Bashful Blue, Wild Wasabi, Riding Hoot Red
Stamps : Dear Friends
Ink : Wild Wasabi
Ribbon : 1/2" Striped Grosgrain Wild Wasabi
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, SU Scalloped


Thanks for stopping by !!



4 opmerkingen:

Caroline zei

Ze zijn weer allerschattigst!

groetjes van Caro

Terry zei

Super mooi Krista, ook weer een schatje dat rendiertje...

linnes zei

Mooie kaartjes weer! Je moet gewoon even verzinnen wie er dol is op blauw :)

Anoniem zei

Hoi Krista,
Ik vind ze weer super hoor. Ook de blauwe. Maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, hij is inderdaad anders dan de rest. Waarschijnlijk door dat het ronde ornament in dat geval los geplaatst is en niet op het lint. Dat lint zou de kleuren meer naar elkaar toe getrokken hebben. Maar zo los heeft het zeker ook wel wat! Het is alleen minder "jouw ding" denk ik!
Groetjes,
Annette