zaterdag 25 oktober 2008

Blog Candy !

***THIS POST IS ON TOP OF THE PAGE UNTIL SUNDAY 26TH ***

Mijn teller is over de 20.000 hits heen ! Wow !! Dat is echt veel !
Om dit te vieren, heb ik een nieuw setje clear stempels van Hero Arts om weg te geven.
Laat een berichtje achter als je deze wilt winnen. Ik gebruik random.org om een winnaar te kiezen a.s. zondag. Een berichtje per persoon.
Bedankt allemaal voor het bezoeken van mijn blog !


* * *


My counter is over the 20.000 hits ! Wow !! That's a lot !
To celebrate this, I've got a brand new set Hero Arts clear stamps to giveaway.
Leave a message if you'd like to win. I will be using random.org to determine a winner Sunday 26th. One comment per person.
Thank you all for visiting my blog !




32 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Krista,
Gefeliciteerd met deze verdiende "mijlpaal".
Hartelijke groeten uit Linne,
Carla

Ashley zei

I would love to win these. Thanks for the giveaway.

Anoniem zei

I would put these stamps to use especially the circular one that says have fun.....
Edna

Annette zei

Heeeee Krista,
Gefeliciteerd met je megaveel hits! Niet zo gek met zo'n leuke blog en zo veel supermooie werkstukken! Ik kom hier zeker nog heeeeeeeeel vaak kijken! Groetjes Annette

Anoniem zei

Congrats on 20,000 hits! I happened upon your blog through Beates yahoo group, just wanted to check out you post it holders. They are super cute. Then I noticed your blog candy! Sign me up, girl! Keep up the awesome work!

Angie :)

Anoniem zei

Congratulations! Please enter me, I love those stamps!!

RhondaP
rhonmitch(at)comcast(dot)net

Jen zei

How fun! Congrats on all the blog hits. I love looking at your creative projects.

Bunny B zei

Congrats on your hits! GReat candy! Thank you for the chance :)

bunnybx at gmail . com

Chelsey zei

Congrats! The stamps are so cute! Thanks for the giveaway!
mybabyappleseed@yahoo.ca

Anne zei

Congrats on all your hits!

abackman66 at hotmail dot com

Anne-Marie zei

Gefeliciteerd Krista, geen wonder dat je al zoveel hits hebt: je site is een inspiratie voor ons allen. Op naar de 30.000!
Groeten Anne-Marie

rb zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
rb zei

I love stamps too! :D

Yelowflower zei

what a great giveaway and congratulations on all the hits!

http://yelowflowersgarden.blogspot.com/

linnes zei

Hartelijk gefeliciteerd met de eerste 20.000 wat een getal wow!
Wat aardig om dan Blog Candy weg te geven!

Ingrid zei

Congrats on your 20000 hit! Thanks too for hosting such a great giveaway. I would love to win! It's fun reading your blog in both English and Dutch (I live in the States but was born in Holland)
ingrid

Janet zei

Congratulations on your hits! Love your blog!

Caroline zei

Hoi Krista!

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers.
Wow! Daar kan ik alleen nog maar van dromen hoor!
Wat lief dat je een setje supergave stempeltjes weggeeft.
Nou, ik doe graag mee hoor!

lieve groetjes van Caro

Monique zei

Gefeliciteerd met je 20.000 hits! Bedankt voor de kans om deze leuke stempeltjes te winnen.

marlies zei

Hi Krista,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van zoveel bezoekers. Helemaal terecht vind ik... want je maakt schitterende kaarten!
groetjes, Marlies

Trix zei

Wat een gaaf gevoel moet dat zijn, als je weet dat er zoveel mensen zijn komen genieten van wat jij maakt. Ik kom niet telkens kijken als er een berichtje van je over de groep komt, maar nu had je me wel nieuwsgierig gemaakt ;-)

groetjes, Trix
confettiny_53 at yahoo dot com

José D zei

Super, Krista, kijk regelmatig even snel na een berichtje op de groep. En het is altijd inspirerend. En dat geldt blijkbaar voor velen. Gefeliciteerd.

spider zei

pennyia at yahoo dot com

Maureen zei

Wow Krista wat een boel mensen hebben je blog al bezocht zeg! Ook niet gek want je maakt prachtige dingen waar men graag naar kijkt! (ik ben zelf ook een regelmatige bezoekster) GEFELICITEERD!!! :-)
En ga vooral door met het laten zien van je mooie kunstwerkjes!!!

janaemadsen zei

I hope I win! janaemadsen@yahoo.com

Amadajo zei

I would love this, thanks!

wilma zei

Geweldig! Gefeliciteerd met deze mijlpaal, je verdient het ook, want je kaarten en projekten zijn super!

groetjes Wilma

Sena zei

Sweet candy! Congrats on all the blog hits! Very cool :)
x
sena.sagani[at]gmail[dot]com

JoanOttevanger zei

Geweldig dat je deze mijlpaal heb berijkt op naar de volgende GEFELICITEERD.

Anoniem zei

Wat een leuke Blog heb je, ik heb hem meteen bij mijn favorieten gezet. Leuk om inspiratie op te doen. En natuurlijk gefeliciteerd met 20.000 hits.

groetjes Monique H.

Ingen zei

Gefeliciteerd met je blog jubileum :D

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, is elke keer weer leuk om te zien wat je allemaal maakt.

groetjes, Josje