zondag 26 oktober 2008

Blog Candy Winner is...

.... Anne-Marie ! Gefeliciteerd !
{mail} me even voor je adres, het setje komt z.s.m. naar je toe !

Ik heb meer stempels weg te geven, houd de blog in de gaten, deze week een nieuwe Blog Candy !!

* * *

... Anne-Marie ! Congrats !
send me an {email} for your address, I'll send you the stamps a.s.a.p. !

I've more giveaways ! Check this blog, this week I'll have a new Blog Candy for you !

Anne-Marie zei...
Gefeliciteerd Krista, geen wonder dat je al zoveel hits hebt: je site is een inspiratie voor ons allen. Op naar de 30.000!Groeten Anne-Marie


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Krista, wat geweldig dat ik gewonnen heb, bedankt! Ik kan geen emailadres van je achterhalen, dus doe ik het maar even zo:
Burg. Ottenhoffstraat 36
6561 CM GROESBEEK

groeten en nogmaals bedankt!
Anne-Marie

Tania zei

Ik ben wel te laat voor de blogcandy, maar toch nog van harte proficiat met je bloghits!

Maureen zei

Gefeliciteerd Anne-Marie!