maandag 22 september 2008

Little Box tutorial

Gisteravond heb ik dit lesje zitten maken, om een klein doosje te maken. Stuur me een {email} als je het lesje wilt ontvangen, ik weet even niet hoe ik een PDF'je moet toevoegen hier. (Als jij het weet, laat het me alsjeblieft even weten ;-0)
Ik hoop dat je dit lesje leuk vindt ! Fijne dag en bedankt voor het langskomen !

* * *

Last night I made this little box tutorial.If you'd like to have this tutorial, please send me an {email}, I don't have a clu how to attach a PDF file. (If you know how to attach a PDF file, please let me know ;-0)
I hope you enjoy this tutorial ! Have a wonderful day and thanks for stopping by !


Cardstock : Close to Cocoa, Pretty in Pink
Stamps : Priceless, So Swirly Jumbo Wheel
Ink : Close to Cocoa, Pretty in Pink
Ribbon : 1/4" Grosgrain Pretty in Pink
Punches : 1-3/8" circle punch SU, SU Scalloped Punch


Cardstock : Perfect Plum, Mellow Moss
Stamps : Make it Count, Doodle Jumbo Wheel
Ink : Perfect Plum
Ribbon : Taffeta Mellow Moss
Punches : 1" circle punch SU



Cardstock : SU Chocolate Chip, SU Pretty in Pink
Stamps : SU Lexicon of Love
Ink : SU Chocolate Chip
Ribbon : SU Taffeta Ribbon Chocolate Chip
Misc : Got Flowers ? Deux, Gemstones HA

Geen opmerkingen: