maandag 29 september 2008

Butterflies & Owls...

Dit zijn mijn twee favoriete sets op het moment.

* * *

These two sets are my favorite at the time.


Cardstock : Close to Cocoa, Wild Wasabi, Papicolor
Stamps : Owl Together Now, Hero Arts (leaves on background)
Ink : Stazon Black, Close to Cocoa, Colored with SU Markers
Ribbon : Double Stitched Wild Wasabi
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, Scalloped SU, Scalloped Edge



Cardstock : Chocolate Chip, Kiwi Kiss, Riding Hoot Red
Stamps : Priceless, So Swirly (Jumbo Wheel)
Ink : Kiwi Kiss, Riding Hoot Red, Chocolate Chip
Punches : Scalloped Edge, Ticket Corner
Misc : Nestabilities


Thanks for stopping by !

5 opmerkingen:

Anne's Cards zei

Je maakt erg mooie kaarten.Het valt me direct op dat je kleurencombinatie altijd zo geslaagd is,mooi werk hoor!

Anoniem zei

Waar bestel jij de SU-producten?
Groeten,
Anne-Marie
annemariejeukenvissers@yahoo.com

Anoniem zei

Hallo krista

ik zou ook graag willen weten waar ik de Su ponsen kan kopen vooral de Scaloped Edge pons.

groetjes Tina

Maureen zei

Mooie kaartjes hoor Krista!

Ageeth zei

Wat een mooie kaartjes maak je Krista. Ik zie bovendien dat je vlak bij mij woont :-)
Groetjes Ageeth