donderdag 25 september 2008

Another three cards...

Net moest ik weer even met mijn nieuwe spulletjes spelen...
Nu ga ik lekker op de bank hangen en tv kijken, ik ben zoooo moe ! Het is een lange dag geweest, eerst met mijn klas naar het museum van Beeld & Geluid in Hilversum. Was echt top ! Daarna nog even hard gewerkt op school. Vervolgens nog een cursus gehad. Gelukkig ging Hans Sem ophalen bij mijn schoonouders, ik ben blij dat hij weer thuis is !


* * *

I had to play with my new stuff...
Now I'm going to watch tv, hanging on my couch, I'm so so tired ! It was a long day, first I went to a museum with my students. It was great ! After that we went back to school and they had to make some lessons. After the kids went home, my colleague and I had a course.
I was glad my hubby picked up Sem at my grandparents, I'm so glad he's home again !


Cardstock : Chocolate Chip, Riding Hoot Red, Kiwi Kiss, Bella Rose DP
Stamps : Priceless
Ink : Riding Hood Red, Kiwi Kiss
Ribbon : 3/8" Striped Grosgrain Kiwi Kiss
Misc : Nestabilities


Cardstock : Wild Wasabi, Bashful Blue, Vintage Violet
Stamps : Owl Together Now
Ink : Stazon, Wild Wasabi, Colored with SU Markers
Ribbon : Wild Wasabi Double Stitched
Punches : SU Scalloped Edge
Misc : Nestabilities


Cardstock : Wild Wasabi DP
Stamps : Owl Together Now
Ink : Stazon Black, Colored with SU Markers
Ribbon : Wild Wasabi Double Stitched
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, Scalloped SU


3 opmerkingen:

Terry zei

Schitterend Krista, vooral die onderste is zo lekker vrolijk groen!

Rose Ann zei

Your owl cards are so cute, and I love the colors you've used!! I love your butterfly as well!! The Chocolate looks fabulous with the Kiwi, and I love the pop of Red!!

Sylvie :) zei

Gorgeous set of cards Krista !! I really love the first one with these colors.