zaterdag 13 september 2008

Always my little boy...

Eindelijk even kunnen stempelen vandaag ! Ik had deze layout al een paar dagen in mijn hoofd, maar het kwam er niet van om te stempelen. Donderdag ben ik met een verschrikkelijke migraine naar huis gegaan van mijn werk, ik heb tot het eten geslapen ! Vrijdag druk geweest met vanalles en nog wat en vandaag de boodschappen en andere dingen doen. Maar na het eten kon ik even spelen...

* * *

I find some time to stamp today! I had this layout in mind for several days, but I wasn't able to stamp the last days... Thursday I went home from work with a terrible migraine, I slept untill dinner. Friday was so busy with everything and today we went grocery shopping and doing other things, so after dinner I could play...


Cardstock : Chocolate Chip, Bashful Blue, Bashful Blue DP
Stamps : Always
Ink : Chocolate Chip
Ribbon : MayArts
Punches : Slit
Misc : Prima Flower, Rhinestone Brad

I found some recent pictures of Sem I want to share with you ! He's such a sweet boy !





Thanks for stopping by !

6 opmerkingen:

Maureen zei

Je kaartje is weer leuk Krista!
En wat een heerlijk kind!!!

Donalda's Blog zei

Oh what a little doll so cute dear

Beate zei

Krista, your card looks Gorgeous! Your little boy is adorable!
Thanks for hearing.
Hugs and smiles

Terry zei

Mooi kaartje Krista, en wat een lief kereltje heb je!!

Rose Ann zei

Your card is so very beautiful, and Sem is adorable!!

Anoniem zei

Hoi Krista,

Genoten van het snoeje van Sem, wat is het toch een heerlijk jochie. Weet niet wat er cuter is Sem....of je mooie creaties hi,hi,...

Knuffel van Anita.