woensdag 13 augustus 2008

Stamped again !!

Vandaag ben ik voor het eerst weer op school geweest na de zomervakantie. Het was een leuke dag. De nieuwe kinderen zijn aardig en ze hebben een goede werkhouding ! Daar houd ik van !
Omdat het woensdag is, had ik maar een korte dag. Na het nakijken en voorbereiden ben ik boodschappen gaan doen en naar huis gegaan. Sem was nog bij oma en voordat we hem gingen ophalen heb ik nog even gestempeld.
De layout van de kaart die ik eerder deze week gemaakt had vond ik zo leuk dat ik er nog een paar kaarten mee heb gemaakt. De Warmest Wishes kaart heb ik gelift, ik weet alleen niet meer van wie ;-0

* * *

Today I went to school for the first day this new school year. It was a great day. The new students are nice and they have a great attitude making their lessons ! I like that !
Because it's Wednesday, I had a short day. After finishing the last things, I went grocery shopping and go home. Today Sem was at his grandmothers, so I could play a little before we picked him up.
I love the layout I made earlier this week, so I made some more cards with this layout. I cased the Warmest Wishes card, but I can't remember where I saw it ;-0


Cardstock : Brocade Blue, Chocolate Chip, Bashful Blue DP
Stamps : Villa Brocanta - De Creatie
Ink : Chocolate Chip, Mellow Moss
Ribbon : 3/8" Brocade Blue Grosgrain
Punches : Slit
Misc : Nestabilities


Cardstock : Regal Rose, Chocolate Chip, Pretty in Pink DP
Stamps : Priceless
Ink : Regal Rose, Chocolate Chip, Pretty in Pink
Ribbon : 3/8" Regal Rose Grosgrain
Punches : Slit
Misc : Nestabilities


Cardstock : Aquarel paper
Stamps : Doodle That, So Many Sayings
Ink : Stazon Black, colored with SU Markers
Misc : Nestabilities


Cardstock : Aquarel paper
Stamps : Hero Arts
Ink : Mellow Moss, Regal Rose, Perfect Plum, Pretty in Pink, Stazon Black
Ribbon : Taffeta Pretty in Pink



Cardstock : Perfect Plum, Pale Plum
Stamps : Riveting, Watercolor Garden
Ink : Perfect Plum, Pale Plum, Mellow Moss, Apricot Appeal
Ribbon : Taffeta Whisper White
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, Scalloped

4 opmerkingen:

Christa zei

Deze zijn ook alweer zo leuk! Die warmest wishes heb ik inderdaad ook ergens gezien op een blog deze week. Ach ja, we speuren wat af op het net voor wat nieuwtjes van SU he...

Lynn zei

Wow, these are all beautiful cards! I love the brown and blue on the owl card and the circle layout with the butterflies is wonderful!
Your very talented!

Anoniem zei

Krista,
Je kaarten zijn altijd heel mooi.
Ze zijn altijd gemaakt in je eigen
stijl. Doe zo voort.
Marina

Caroline zei

Ze zijn weer prachtig!
Op de een of andere manier vind ik die met het uiltje het leukst.