maandag 11 augustus 2008

Some cards

Vandaag eindelijk weer eens wat gestempeld. Vorige week ben ik druk bezig geweest met de voorbereidingen van school (ik ben lerares op een basisschool). De scholen in het noorden zijn vandaag alweer begonnen. Vorige week woensdag moest ik ook het eea klaarzetten en netjes maken. Gelukkig kon ik wat werk mee naar huis nemen. Maar nu ben ik klaar en woensdag moet ik weer aan de bak voor de eerste keer dit schooljaar...

Gister heb ik mijn blog layout veranderd en een header toegevoegd, gaaf issie he ? Ik heb em niet zelf gemaakt, maar heb em gekocht op ShabbyChick.com voor maar $ 1,88 !


* * *

Today I've found some time to stamp ! Finally ! Last week I've been busy prepare things for school (I'm a teacher at a primary school). The schools in the north of the Netherlands started today. Last Wednesday I went to school to prepare everything in my class room. Then I brought some stuff with me, so I could work at home a little. Well, I'm done and Wednesday I have to work for the first time again...

Yesterday I changed my blog a bit and add a blogheader, isn't it awesome ? I didn't make it myself, found it at ShabbyChick.com for only $1,88 !

Cardstock : Mellow Moss, Perfect Plum
Stamps : Lots of Thoughts, Mixed Bouquet, So Many Scallops
Ink : Mellow Moss, Pale Plum, Vivid Taupe
Ribbon : Mellow Moss Taffeta
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, SU Scalloped
Misc : Dazzling Diamonds


Cardstock : Chocolate Chip, Mellow Moss
Stamps : MandY 053, Sentiment A Muse
Ink : Stazon Black, Chocolate Chip, colored with SU Markers
Ribbon : Chocolate Chip Taffeta
Misc : Nestabilities ~ circle/ scalloped circle


Cardstock : Perfect Plum, Certainly Celery
Stamps : Villa Brocanta - De Creatie
Ink : Stazon Black, Perfect Plum
Ribbon : 1/4" Grosgrain Certainly Celery
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, SU Scalloped


Cardstock : Chocolate Chip, Regal Rose
Stamps : MandY 053
Ink : Stazon Black, colored with SU Markers
Ribbon : 3/8" Grosgrain Regal Rose
Punches : 1-1/4" circle Marvy, 1-3/8" circle SU, SU Scalloped

4 opmerkingen:

Ingen zei

Je header is echt prachtig en ik zie dat het gelukt is om hem te verkleinen. Ook weer hele leuke kaarten die je gemaakt hebt!

Ingen zei

Ik zie je mails wel!

Sylvie :) zei

Very beautiful cards Krista !

Caroline zei

Hey gaaf die nieuwe header! Ik vroeg me al af hoe je dat had gedaan en toen las ik het net in je berichtje.
Ook weer superkaartjes!
Voor jou is de vakantie alweer bijna ten einde, maar hier duurt ie nog 2.5 week! PFFFF! Ik vind het wel zwaar hoor om Roel bezig te houden. Vorige week is ie een aantal dagen bij opa en oma wezen logeren. Je begrijpt wel dat er op het moment werkelijk niets uit mijn handen komt! Soms baal ik daar wel van.
Nou het is een heel verhaal geworden en dat alleen maar om te zeggen dat je weer supercreaties hebt gemaakt!
Liefs,
Caro