maandag 4 augustus 2008

MandY stamps

Sinds vorige week ben ik een design team lid van MandY stempels !!! Ik ben zeer vereerd dat Yvonne me gevraagd heeft deel uit te maken van dit team.
Alle kaarten, gemaakt met Mandy stempels kan je ook bekijken op de MandY stempels
blog.
Deze kaarten heb ik gemaakt met de nieuwe stempels.

* * *

I'm a design team member of MandY stamps since last week !!! It's an honour Yvonne asked me to join this team.
You can visit the MandY stamps
blog to see more cards.
I made these cards with the newest stamps.

Carstock : Aquarel cardstock Action
Stamps : MandY 104
Ink : Vivid Taupe
Ribbon : Gingham Pink (local store)
Misc : Nestabilities - Square




Cardstock : Pretty in Pink, Close to Cocoa
Stamps : MandY 104
Ink : Pretty in Pink, Close to Cocoa
Punches : 1-1/4" Marvy circle, 1-3/8" SU circle, SU Scalloped



Cardstock : True Thyme, Cranberrie Crisp
Stamps : MandY 092
Ink : Stazon Black, Cranberrie Crisp, colored with SU Markers
Ribbon : True Thyme
Punches : SU Photo Corner
Misc : Gemstones, MM brads


Cardstock : Vintage Violet, Papicolor
Stamps : MandY 092
Ink : Stazon Black, Vintage Violet, colored with SU Markers

3 opmerkingen:

Christa zei

Gefeliciteerd hoor! En natuurlijk geheel terecht, je maakt zulke mooie dingen!

Catherine zei

they're all adorable =)

Caroline zei

Hey, gefeliciteerd zeg! Wat gaaf!
Geheel terecht natuurlijk dat je ze jou ook hebben gevraagd!