maandag 18 augustus 2008

Giftsets

Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad ! Ik zeker ! Vrijdag waren we bij mijn schoonouders uitgenodigd om te komen eten. Mijn schoonvader was naar Volendam geweest om paling te halen, lekkerrrr !
Zaterdag hadden we een tennistoernooi met vrienden, en wie had er gewonnen ? IKKE ! (ok, samen met mijn zusje en een ander, we hadden alledrie 16 punten).
Zondag konden we uitslapen en werden we om 11.00 uur wakker. 's Middags hebben we Sem bij opa en oma opgehaald.
Verder heb ik deze twee setjes nog gemaakt... Ze zijn zo leuk om weg te geven ;-0 Het stippen papier lijkt trouwens wel op het nieuwe Bella Rose DP, maar is van Bo Bunny...


* * *

Hope you all had a wonderful weekend ! I sure did ! Friday my MIL invited us for dinner. My father in law went to Volendam to buy some smoked eel, yum !
Saturday we had a tennis tournament with friend, guess who won the first price ? ME ! (ok, together with my sister and another friend, we all had 16 points).
Sunday we woke up at 11.00 am ! In the afternoon we picked up Sem, he spent the night with his grandparents.
And I made these two sets... It's such a nice gift ;-0 The dotted paper looks like the new Bella Rose DP, but it's Bo Bunny...



3 opmerkingen:

Caroline zei

Ik vind ze erg leuk geworden Krista!
Vooral die met die vogel!
Enne...gefeliciteerd met je overwinning.
Was de paling lekker? Ik krijg meteen trek!

Adela zei

Very, very cute, Krista. When you can, please visit my blog... I have an award for you!

Terry zei

Het zijn leuke gift setjes Krista!! Leuk om weg te geven, nog leuker om....ha ha ha
Lekker vrolijk dat stippen papier.
En ook gefeliciteerd met je overwinning!